7 Veldig personlige spørsmål

Hvor vil du være om 5 år?
– Om 5 år håper jeg at jeg fortsatt har muligheten til å leve av blogging, og at jeg trives med det. Jeg håper jeg er gift med Per Fredrik og at vi har vårt første barn på god vei. Jeg har veldig lyst til å gi ut en bok eller to, og håper jeg er på god vei, eller har gjort det innen den tid. Jeg er litt usikker på hvor jeg ser for meg at vi kommer til å bo. Enten blir det i huset vi har nå, eller så har vi kjøpt et annet.

Bærer du nag eller tilgir du fort?
– Jeg er ikke den personen som er særlig langsint på noen, med mindre de har gjort noe alvorlig mot meg. Som regel prøver jeg å alltid tilgi mennesker, men det er mange som jeg ikke lar komme inn i livet mitt igjen. Livet er for kort til å la dårlige mennesker få plass.

 

Hvem er den første personen du ringer når du trenger å snakke med noen?
– Enten mamma, storesøsteren min Madeleine eller Victoria. De menneskene er gull verdt! Jeg vet jeg alltid kan ringe de uansett når på døgnet det er og uansett hva det gjelder. 

 

Hvis du hadde nok penger til å ikke måtte jobbe, hva ville du drevet med?
– Jeg ville blogget. Jeg blogget lenge før jeg fikk betalt for det, og jeg elsker å dele så mye med dere! Jeg har så mye meninger og dill-dall jeg elsker å dele med verden, at jeg hadde nok ikke klart å slutte med blogging. Den eneste forskjellen er nok at jeg hadde nok reist mye mer. Jeg elsker å reise og det føles så berikende for livet!

 

Syns du det er ok å være venner med ekser?
– Det kommer litt ann på. Jeg kan godt være på hils med de som jeg bare har vært i useriøse forhold med, eller datet i en kort periode. Men ekser jeg faktisk har vært seriøs med syns jeg at man skal legge igjen i fortiden. For det første så er det en grunn til at de er ekser, og for det andre syns jeg det blir veldig feil ovenfor den man er sammen med nå. Jeg har nok av flotte mennesker i livet mitt, så ekser er virkelig de siste som jeg trenger å ha i livet mitt. 

 

Er du religiøs eller spirituell?
– Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi forstår, og det er nok noen av oss som klarer å få kontakt med mer enn oss andre. Så jeg er åpen for tanken om at det kan finnes mennesker som er synske eller klarer å snakke med de døde. Religion derimot, det tror jeg ikke noe på. Jeg tror ikke ting er slik som det er skrevet i noen av religionene, og tro meg; jeg har lest bibelen mye. Da jeg var liten gikk jeg på privatskole som adventister (jeg var ikke religiøs), og der måtte vi lese i bibelen hver eneste dag. Så jeg vet mye av hva det handler om, og det er ikke noe for meg. Jeg dømmer derimot ingen som er hverken muslimer eller kristne, og jeg har mange i familie og vennekrets som er det.

Hvilke kvaliteter er viktig for deg i et langvarig forhold?
– For meg er tillit ekstremt viktig. Jeg må ha en kjæreste jeg vet jeg kan stole på, og som jeg ikke trenger å trenger å bekymre meg for at juger eller er utro. Det er også viktig for meg at man har god kommunikasjon, og at man kan snakke om ting man tenker og føler på. Også er det viktig at man behandler hverandre bra, og at man ikke henger seg opp i små ting. Jeg tror både Per Fredrik og jeg hadde blitt gale hvis vi skulle kjeftet på hverandre over småting som at den ene ikke har tatt ut av oppvasken, eller at den andre har lagt igjen sokker på gulvet. Haha! Det er selvfølgelig enda flere ting som er viktige, men dette er noen av de viktigste. 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Hvis du tror det finnes noen som faktisk er synsk, så burde du se “Livet etter døden” på nrk nettv. Der undersøker dem om det faktisk finnes liv etter døden. Tro meg, du kommer til å endre mening hvis du gidder å se det!

    2. Nå har bloggkarrieren blitt sånn at man automatisk lager bok, men jeg tenker at man selv kanskje burde bruke innsikten sin til å skjønne at man kanskje ikke er lagd for å skrive en bok? At man som person(blogger spesielt) er sentrum av sitt eget univers er godt kjent, men kanskje du burde tenke litt på at så mye jobb uten et resultat som gjør verden eller et annet liv bedre, kanskje ikke er vits?

    3. Min mor og far er skilt, men dei er gode venner for det selv om begge har fått seg ny kjæreste. Alle er gode venner og dek skilte seg fordi dei skjønte til slutt at dei faktisk ikke passet for hverandre, men har nok aldri vore skikkelig “uvenner” viss du skjønner. Ville bare si min mening 🙂

    4. Mener du at du ikke ville hilst på en eks du hadde vært i et langvarig forhold med om du møtte han på gata? Men feks en ons hadde vært greit? Makes no sense I tilfelle.

    5. Hvorfor linker du til blogginnlegg du la ut for 2 mnd siden? Er det reelt fordi du tenker det er interessant for andre eller for klikk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg