Du vet du er blogger når..

// inneholder reklame

– Vilt fremmede mennesker stopper deg på gata for å spørre hva du tjener på bloggen din

– Du møter venner og begynner å snakke om noe som har skjedd i livet ditt, og blir avbrutt av “ja, jeg vet, leste det på bloggen din”.

– Du har så mye sminke, hårprodukter, negllakker, ansiktsprodukter og kroppsprodukter at du ikke har sjans til å noensinne bruke det opp.

Topp – Bik Bok

– Du får drøssevis av venneforespørsler på face hver eneste dag, men kjenner nesten aldri noen av de.

– Du har alltid med deg telefonen din, og må alltid svare på mailer, og oppdatere alle sosiale medier

– Du tar alltid bilde av maten din før du spiser den

– Du har lært hunden din kommandoen “poser”

– Du har pc’en stappfull av bloggbilder

– Du sminker og jåler deg opp i timesvis, selv om du ikke skal utenfor huset

– Det er helt vanlig for deg å ta bilde av skoene og øredobbene dine, selvfølgelig mens har det på deg.

– Du betaler aldri for sminke og andre produkter lengre #spons

– Du har med deg kamera overalt, og knipser mer bilder enn en asiatisk turist

– Det føles helt naturlig ut å snakke til et kamera

– Du trenger aldri å sjekke hvor klærne dine er fra, fordi det husker du allerede fra å ha skrevet det hundre ganger i dagens antrekk innlegg

– Du kan like mye om sminke og skjønnhet som en make up artist

– Du tar i gjennomsnitt minst 50 bilder av deg selv hver eneste dag.

ToppNelly

Bukse Cheap Monday

 

– Du vet like mye om det å ta bilder, som en fotograf

– Vennene dine sier “vent a, må bare fikse meg litt først, orker ikke se helt jævlig ut på bloggen din” hver eneste gang du drar frem kameraet

– Absolutt alle du kjenner vet hvordan det ser ut hjemme hos deg, uten i det hele tatt å vært på besøk.
 

 

 
#blogglife

19 kommentarer
    1. Omg, Stine. Begynte nesten å få gåsehud og tårer i øynene! Du er bare helt amazing person, du har klart å stå på alle disse årene, noe jeg håper på at du fortsetter med, selvom det er helt jævlig vanskelig. Når du sier alle disse punktene, så bare tenker jeg”Stine fortjener ikke slemme kommentarer og utakknemlige folk for den jobben hu kun gjør for oss!! For hu gjør en jævlig jobb hele tiden..”Vet ikke hva mer jeg skal si, enn at du er den mest sikkere jenta på jorden❤️ Du har klart å ha en sånn plan, elr noe sånt for livet ditt så lenge. Nå må du bare stå på. Jeg elsker deg Stine!!💛 Hilsen Golan

    2. Det her var helt latterlig! Her sitter du å sier ( jeg har alt for mye sminke å sånn der) jeg elsker deg enkelig men dette innlegge var bare helt tåpelig🤷🏼‍♀️

    3. Du LYVER om alt mulig for å ha noe å skrive om . Livet ditt er ikke spennende nok til å blogge 3 ganger om dagen jævla fitte

    4. Dette innlegget har jeg sett tidligere på bloggen din. Btw lister over ting er kanskje det minst spennende å lese om. For min personlige del føler jeg det er for mange innlegg, med altfor lite innhold i det siste.

    5. Dette har du vell skrevet om tidligere? Denne bloggen er levebrødet ditt, og for tiden lever du dårlig kvalitet på innleggene. De handler ofte om hvor mye du tjener, og for øyeblikket samsvarer ikke din lønn (som du nevner til stadighet er veldig høy), med kvaliteten du leverer dine “arbeidsgivere” (les: lesere/følgere). Er du sliten så skjønner vi det, og du bør ta en pause 🙂 jobb i tillegg med skriftspråk og setningsoppbygging 🙂 det er alltid motiverende og inspirerende å lære noe nytt, eller bli bedre på det man driver med 😀 kunnskap er makt

    6. Du vet også at du er blogger når du har falske negler, falskt hår, har tatt både botox og Restylane og bare skriver om utseende for det meste

    7. Vet like mye om å ta bilder som en fotograf? Likte ikke den helt. Fotograf er et yrke som hver dag blir tråkket på fordi det ikke er en beskyttet tittel – så vi som prøver og leve av det, og har flere års utdannelse innen faget mister verdien fordi “alle som tar et bilde er fotograf”. Bildene dine er flotte, men ikke som en fotograf. Bloggen din er topp, og jeg er innom stort sett hver dag. Stå på, du er veldig flink!

    8. de listene begynner å gå litt ut på dato ¨du vet du er blogger når… ¨7 ting som irriterer meg¨7 ting som gjør meg glad¨.
      har du så lite å skrive om?

    9. Må si meg enig med Heidi over her. Når du skriver du kan like mye om å ta bilder som en fotograf? Fotografer arbeider i mange timer for ett bilde, ja, man kan ha flaks og få til et knallbilde på første forsøk, men det er så mye arbeid som er lagt inn i et bilde. Der er det ikke bare å knipse et bilde av seg selv, eller hagen. Og det er helt sikkert det samme faktiske make-up artister tenker også.

    10. Stina, må si jeg savner di innleggene hvor vi fikk bli med deg rundt, innlegg om livsstil og livet ditt, de personlige innleggene som gjør at man får lyst til å bla nedover bloggen din dagen lang.
      I det siste synes jeg det kun har vært innlegg om lister over hva du liker og ikke liker, trening, kosthold og vekt, rett og slett upersonlige innlegg egentlig..
      Er det flere som føler det sånn? Jeg har alltid elsket bloggen din Stina, men værsåsnill få tilbake innleggene hvor man er med i livet ditt.
      Det er vel tross alt det er blogg handler om?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg