Jeg fikk hjertebank og ble svimmel!

// inneholder reklame

I dag har jeg virkelig fått noe som jeg håper kan gjøre en stor forskjell i hverdagen min fremover. For noen dager siden nevnte jeg her på bloggen at jeg virkelig ikke følte meg bra, og at jeg tenkte det kunne skyldes at jeg hadde spist litt vel usunt i sommer, og nesten ikke trent.

Etter at et par snille blogglesere minte meg på at jeg kanskje burde ta B12 sprøyten min, innså jeg at det var det som var grunnen til at jeg følte meg dårlig.

Bluse – Bik Bok

 

For herregud så dårlig jeg har følt meg. Jeg har vært så dårlig at hvis jeg bare har gått opp en liten trapp har jeg (bokstavelig talt) fått 125 i puls, og hjertebank helt oppi hodet. I tillegg har jeg slitt ufattelig mye med å konsentrere meg, jeg har hatt smerter i bena og generelt muskler.

For ikke å snakke om hvor trøtt og slapp, og svimmel jeg har vært. Når jeg satt alt dette sammen var det ikke noe tvil;  det kunne ikke være bare litt junkfood og mangel på trening som kunne være grunnen.

Så i dag tok jeg turen rett til tanten min som setter B12 injeksjonene på meg, og nå krysser jeg fingrene for at jeg føler meg mye bedre innen et par dager. Jeg har jo slitt med B12 mangel av og på i flere år, og jeg må virkelig lære meg å kjenne kroppen min godt nok til å vite at jeg ikke kan gå for lenge uten disse injeksjonene, for da kan det gå virkelig galt!

Anbefaler alle der ute å sjekke vitamin mangler, for det er noe veldig mange har, som man ikke vet om, som gjør at man blir veldig slapp og sliten ++++. 

Etter at jeg hadde vært hos tante dro jeg rett til Drammen så jeg kunne jobbe litt fra en restaurant. Syns det er så gøy å mikse opp jobb-hverdagen litt. Hehe! Midt i jobbingen sendte jeg søsteren min melding og sa ifra at jeg var i Drammen og at hun gjerne måtte svinge innom og ta en middag med meg.

Vi hadde superflaks for hun hadde blitt ferdig på jobben og var rett ved Drammen, så da ble det middag og masse skravling på oss. Føler meg så heldig som har et så nært forhold med søsteren min, så vi kan snakke sammen om bokstavelig talt alt mulig rart!

Nå skal jeg runde av kvelden og gå en liten tur med Chloe før jeg lager litt middag. Haha, jeg vet det er supersent nå. Per Fredrik er opptatt med masse film stæsj, så da blir det fort en litt sen kveld på oss!

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg