8 Komedie filmer du kan se i helgen!

Endelig helg! Om du vil ta helgen med ro har jeg noen veldig gode film forslag til deg! Jeg syns nemlig det er så vanskelig å velge ut film når Per Fredrik og jeg skal se på film om kvelden, og jeg tipper jeg ikke er den eneste som er sånn, så derfor vil jeg dele 8 forskjellige filmer med dere, som er utrolig morsomme komedier. 

 

Personlig elsker jeg komedier, og det går det mye av her i huset. Her er 8 av mine favoritt komedier at the moment. Håper dere finner noen filmer dere kan se i helgen! 
 


Hvilken film er din favoritt komedie?

8 kommentarer
    1. Har en film som jeg virkelig anbefaler deg å se! Den heter miracles from heaven og jeg fant ut i går at den lå på netflix😍 Det er en veldig trist film og den er basert på en sann historie så det er ikke akkurat en komedie hehe. Men jeg anbefaler den på det sterkeste og det er en film jeg kunne sett på om og om igjen!!❤️❤️

    2. OMG!!!!!! Eg elsker filmen Mike and Dave need wedding dates !! Den er såååå bra❤️ Har sykt lyst å sjå filmen bad moms har hørt den er dritt bra❤️❤️ P.S. Elsker bloggen din, du er et stooort forbilde for meg og andre❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg