7 Ting jeg liker!

// inneholder reklame

Vi har alle noen ting vi liker litt ekstra godt, og som gjør hverdagen litt bedre. For å sette en litt positiv spinn på kvelden tenkte jeg å dele 7 ting med dere som jeg liker! 

😊 Folk som er optimister – Det er helt fantastisk! Jeg elsker folk som klarer å se det positive i ting, og som sprer optimisme rundt seg. 

😊 Å ha det helt ryddig. Det er virkelig utrolig deilig, og ikke minst avslappende. Bare syns det er så vanskelig å holde et helt hus 100% ryddig hele tiden.. Argh!

😊 Når jeg våkner før alarmen ringer. Gjerne 10 minutter før den ringer, og fullt opplagt. Det er den beste kombinasjonen! 

ToppNelly

Skjørt Gina Tricot

ChokerGina Tricot (på supersalg nå!)

 

😊 Å lese en god bok. Jeg setter dessverre av altfor lite tid til å lese bøker, men når jeg først har tid elsker å jeg å lese en god bok. Jeg liker best selvbiografier fra mennesker som har på et eller annet plan kommet langt.

😊 Når jeg er helt a jour med alt som skal gjøres på jobb. Ikke at det skjer så veldig ofte, for det er som regel en del mailer som må svares, innlegg som må skrives, kommentarer som må svares, og alt mulig. Men once in a blue moon så skjer det!

😊 Når sminken blir helt on fleek. Da blir jeg så glad og fornøyd, og da blir jeg så klar for å bare ta  verden med storm. Hehe!

😊 Folk som ser muligheter. Jeg digger når folk ser muligheter i situasjoner, versus å bare se problemer. Det er slike mennesker vi trenger flere av!

 

 

Hvilke ting er det du liker?

6 kommentarer
    1. Jeg virkelig elsker den følelsen av å få til noe. Jeg husker jeg slet skikkelig med vinkler på barneskolen, men så fikk jeg en ny lærer i fjor og da fikk jeg en 4 i det.

    2. Annbefaler å lese biografien til Zlatan Ibrahimovic! Er ikke noe særlig fan av han, men biografien hans er virkelig god

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg