10 Ting jeg vil gjøre før jeg dør

// inneholder reklame

💉Ta DNA test for å se hvor jeg egentlig kommer fra. Nå går det jo faktisk ann å ta en test som viser hvilke områder du egentlig er fra. Har en sterk følelse på at jeg ikke er helt norsk i og med at jeg har så mørkt hår naturlig, gulskjær i huden, og veldig mørke blå øyne. Moren min har i tillegg brune øyne. Så det hadde vært veldig gøy å se hvor jeg faktisk kommer fra!

🇺🇸 Besøke New York – En by jeg virkelig har lyst til å bli kjent med og oppleve. Det ser jo ut som en helt magisk by, og jeg har så lyst til å virkelig se så mye der som overhodet mulig!

🚗 Kjøpe en Lamborghini – Okey, denne blir ikke med det første for å si det sånn. Men en gang i fremtiden skal jeg ha en Lamborghini. Det er favorittbilen min, og jeg syns den er så fet!

🔮 Besøke spåkone. Jeg har så lyst til å dra til synsk person som faktisk er skikkelig flink, og ikke bare sånn jalla-bod bullshit. Det er jo så interessant å se hva de har å si.

🌟 Se pyramidene i Egypt. Er det én ting jeg har hatt lyst til helt siden jeg var bitteliten, så er det å oppleve all den egyptiske kulturen fra farao tiden. Jeg har sett utallige dokumentarer om det, og jeg må bare oppleve å se det i virkeligheten en gang!

🇳🇴 Oppleve Norge – Landet vi lever i er jo så amazing, og det er så mye jeg har lyst til å se. Jeg fikk dessverre ikke dratt på noen roadtrip rundt i hele Norge i sommer, men neste sommer, da skjer det!

🎽 Løpe maraton eller halvmaraton. Jeg elsker å løpe, så hvorfor ikke trene opp til et maraton? Tror ikke det blir med det første though, for jeg liker å fokusere på styrken atm.

SkjørtGina Tricot
BluseBik Bok  
SkoNelly
Treningsklokke – Ellos

 

🚁 Fly helikopter over New York eller en annen stor by. Herregud så gøy det må være å se byen ovenfra!

💅🏻 Gi ut sminkekolleksjon. Det er virkelig noe jeg har så lyst til å gjøre! Det må bli sminke eller noe med hår kanskje. Litt usikker! Men jeg har en del idéer jeg ikke vil dele med dere enda!

👰🏻 Gifte meg – Helst på en vingård i Frankrike, en strand eller på et slott. 

 

Hva vil du gjøre før du dør?

 

18 kommentarer
    1. Hei Stina!
      Jeg har vært i New York to ganger og jeg er bare 12 år. Du får ikke lov til å ta helikopter over New York i hvertfall men du flyr rundt og får fortsatt mye av byen. Anbefaler for deg opptil Fredrik i hvertfall å bo på Lotte New York Palace. Det er nærme Fifth ave og Centro Park. Pluss at det er masse fine trapper til å ta bloggbilder og det er der de spilte en Gossip Girl i bakgården. Du kan skikkelig fine hotellerom og ganske bra serie hvis +1 sykt fin utsikt mot New York. Hvis du kommer på den bra siden som vi fikk så ser du tilogmed mot Rockefeller.

    2. Har veldig lyst til å hoppe i fallskjerm eller i strikk. Jeg vil også komme ut med en kleskolleksjon. A girl can dream!
      Har også veldig lyst til å starte med YouTube en gang.

    3. Hei! Jeg digger bloggen din! Jeg ville bare si at jeg har vært i New York City/Manhattan og det kjørte vi et helikopter. Det er skikkelig kult og kjempefint å se ned på byen ovenfra. Man kan ikke kjøre rett over byen men over elven/havet rundt. Du ser (nesten) alt derfra! Jeg anbefaler å kjøre helikopter og reise til New Yort city 120%!!

    4. Herregud!😍😍du er bare helt perfekt!!
      Jo det jeg skulle si var at jeg har fløyet i helikopter! Men jeg har bare fløyet over Trondheim, fordi det er der jeg bor. Men jeg skulle bare si det er helt magiskt å fly helikopter og du må prøve det jeg mener det!!😘🙂
      Elsker deg!💕

    5. Du r bare så pen♥️💕
      J tror du kan få gjort alt du vil som faktisk betyr noen for deg😘😘😘
      Bare føll drømmmen din!!!
      #you Go girl💕💕

    6. Jeg skal til kiel snart, og har vært i tyrkia når jeg var 8, egypt når jeg var to, og danmark når jeg var ett år. (+ hele tiden i sverige) jeg er bare 12 år snart, men jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til alle de gode tingene du vil gjøre. Kjempebra innlegg og punkter. Elsker deg mest i hele blogger verdenen. Stooore klemmer, Maria

    7. Hei Stina! Eg er 16 år og har aldri vert interessert i blogg, før eg såg deg. Du er et naturtalent. Elsker bloggen å you tube kanalen din. Ønsker deg masse lykke til videre. Love you😍😍😍

    8. Jeg var i New York for noen dager siden, og for å være ærlig så er det litt oppskrytt. Det er kult å ha sett det en gang, men tror ikke jeg drar tilbake med det første. Hadde nok litt høye forhåpninger

    9. Mamma og pappa fløy over New York på bryllup reisen dens og de sier at det var helt fantastisk, så det burde du virkelig gjøre!😘

    10. Min drøm før jeg dlr er og ha egen hest. Jeg har ønsket meg det hele livrt men vi har dessverre ikke plass eller penger. Men så lenge jeg kan ri på ride på ridetimer så er jeg fornøyd.😘😘. Forresten du er veldig inspirerende. Du inspirerte meg til og aldri gi opp😘😘.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg