Throwback: Politi, Barbiedop, Player, ++

// inneholder reklame

I løpet av de årene jeg har blogget har jeg skrevet om veldig mye forskjellig, og jeg ble sittende i kveld å se igjennom arkivet. Det er jo så mye jeg har delt med dere! Så da tenkte jeg; la oss kjøre throwback. Her er 15 innlegg du kan lese i kveld, som har vært blant de mest leste i løpet av tidene!

“10 Tegn på at han er en player”

“10 Turn off hos gutter”

“Etter 3 år har jeg endelig fått svaret”

“12 Problemer jenter har om sommeren”

“Jeg gikk på barbiedop”

“Tilfeldigheten som endret livet mitt totalt”

“Kjære Fitnessdust!”

“Politiet kom på døren min kl 05 i natt”

“Slik vet du at venninnen din er falsk”

“Full panikk i bilen”

Topp – Bik Bok  /  Skjørt – Cubus

“Skal man invitere alle?”

“Så mye sukker er det i lørdagsgodteriet ditt” 

“Nå kan du se hvem som kjøper falske følgere”

“P-piller kan ødelegge livet ditt”

💗

8 kommentarer
    1. Er du verpesjuk om dagen Stina? Synes du skriver så mye om babyer/graviditet/den dagen vi får barn om dagen. Gjorde ikke det før ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg