Måneden som gikk – Juli – Botox, Inntekt, Hjemmefest +++

Månedens opptur:
– At jeg endelig fikk tatt Botox. Det er noe jeg har hatt lyst til å gjøre veldig lenge, fordi jeg har slitt mye med hodepine, og har hatt en følelse av at det kom fra at jeg hele tiden spente “sinna-rynka”. Nå er ikke jeg en lege eller noe, men etter at jeg tok Botox har jeg fått ekstremt mye mindre vondt i hodet, og nakken er også bedre. Nå kommer ikke lengre spenningshodepinen, og det planter seg heller ikke nedover nakken og gir meg vondt. Å ta Botox er virkelig den beste avgjørelsen jeg har tatt for min egen helse på lenge!

Månedens nedtur:
– At det har vært litt kjipt vær her i Norge. Det har vært mye regn, og dager med lite sol. Men det har også vært mange soldager, så en stor tommel opp for det!
 

Månedens høydepunkt:
– Hjemmefest hos oss med massevis av venner. Det var så gøy! Tror nok vi må ha flere slike hjemmefester. Vi hadde både sushi, burgere, jello shots, beer pong og “rygg-mot-rygg”, og en hel del til. Vanvittig morsomt!

Månedens beste innkjøp:
– Det nye kameraet mitt. Canon G7X. Jeg har hatt lyst på det helt siden desember, men hver gang jeg har prøvd å kjøpe det, har det vært utsolgt. Denne måneden fikk jeg endelig tak i det, og jeg kunne ikke vært med fornøyd med det! Det er seriøst det beste kameraet til å ha med rundt. Det er både lite samtidig som det gir skikkelig god kvalitet til både bilder og video. 

Månedens tanke:
– Denne måneden har jeg tatt et skikkelig dypdykk ned i min egen økonomi og inntekt, og har virkelig sett at jeg må skjerpe meg. Jeg har brukt altfor mye penger på surr, og som kunne vært spart. Å bruke 25’000,- kr i måneden på mat og bil sier seg selv at ikke er innafor, så der skal jeg virkelig skjerpe meg. Nå har jeg satt opp budsjett som jeg følger på iPhonen min, sånn at jeg kan ha mye mer kontroll på økonomien, og jeg gleder meg til å se pengene vokse på kontoen min! 

Tanker om måneden:
– Dette har vært en veldig sosial måned med bursdager og fester i flust. Jeg elsker å være sosial, så dette har passet meg midt i blinken!

Juli er jo sommermåneden i året, og det er da som de fleste reiser. Vi valgte å ikke gjøre det da vi allerede har rukket å være 2 ganger på Gran Canaria og i London, København, Sverige, og Son Spa. Så vi begge føler vel at vi har reist nok så langt i år. Jeg liker å heller bruke penger på å reise når det er vinter, for det er jo da det er deilig å komme seg vekk fra Norge. Om sommeren er det jo faktisk ganske deilig å være i Norge. Vi er jo også så heldige at vi kan reise når vi vil, så da er det bedre å reise om vinteren. 

 

 

Hvordan har juli vært for dere?

 

9 kommentarer
    1. hei. jeg lurte på om du kunne ha en leser hatkomenetarer-video?
      elsker bloggen og yt-kanalen din! og du og per fredrik er så søte sammen+ chloe da! <3<3<3jeg bare lurte på om du og per fredrik bare ble sammen? isåfall hvem spurte og hvordan? håper du har en fin sommer videre!

    2. Har du sluttet med ukens spørsmål? Har ikke sett det på bloggen i det siste, kanskje det er jeg som er helt fjern nå men bare lurer. 😊

    3. Lurte på hvor dere fant ”rygg mot rygg” spørsmål o.l.? Har hørt det er en app, men finner den ikke

    4. Så på kvinneguiden at flere sier det er pinlig å se på YouTube videoene dine. Hva tenker du om det?

    5. Lurte på om du kunne vise litt mere hvordan du setter opp et budsjett å sånt. Syns det hadde vært gøy å se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg