Jeg hadde blitt sprø! + Bloggfans

I dag startet jeg dagen med litt beauty behandlinger. Jeg fikk fikset på både vipper og negler, så nå føler jeg meg helt fresh og fin! Det er utrolig hva det å freshe seg opp litt har å si for hvordan man føler seg. Jeg føler meg alltid så mye bedre når jeg har freshet meg opp litt! 

Etter behandlingene dro jeg rett videre til Tønsberg, sånn at jeg kunne ha cafékontor derfra i dag. Vanligvis jobber jeg alltid hjemmefra, eller i bilen på vei hjem fra ting. Haha! Men i dag ville jeg rett og slett mikse opp ting litt, så jeg tok med meg mac’en og satt meg på Tapa langs brygga i Tønsberg, så jeg kunne skrive innlegg og svare på mailer derfra.

For min del er det så viktig å ikke bare gjøre én ting hele tiden. Jeg hadde blitt sprø hvis jeg bare skulle sittet inne og skrevet blogginnlegg 24/7. Tror heller ikke de hadde blitt særlig interessante til slutt heller. Jeg elsker å få nye inntrykk, og da er cafékontor helt perfekt. Her kan jeg bare sitte og se ut på vannet og stirre på alle mulige mennesker som går forbi, mens jeg jobber. 

Mens jeg jobbet var det veldig mange av dere som kom innom og sa hei og spurte om en selfie, og det var så koselig! Jeg elsker å møte dere i virkeligheten, og selv om jeg ikke er helt sikker på hvordan dere fant ut at jeg satt inne på restauranten, så var det veldig hyggelig fordet! Jeg ble jo litt overrasket da de første kom, men etterhvert kom til og med servitøren bort og spurte om han skulle hjelpe med å ta bilder, så jeg ble fort vandt med det. Hehe! 

Slik ble forresten neglene mine i dag. Jeg gikk for en superlys blå med glitter på. Jeg  alltid ha på glitter på neglene mine. Verden er så mye finere med litt glitter. Ikke sant? Så da starter jeg likegreit med neglene mine!

Nå har jeg nettopp kommet hjem, så nå skal jeg gå en lang tur med Chloe. Hun hopper rundt her som en vill hund, og er så glad for at jeg endelig har kommet hjem! 

2 kommentarer
    1. Jeg synes neglene dine ble superfine. Viste du at Kylie Jenner kommer ut med en bursdag kolleksjon i dag? Dette er på en måte et spørsmål til neste ukens spørsmål. Har du noen tanker om denne kolleksjonen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg