Jeg sjanglet ut!

I går hadde Per Fredrik og jeg en skikkelig koselig date night ute! Vi dro på Geir Skeie sin gourmet restaurant som ligger i Sandefjord, og vi endte opp med en 6 retter med forskjellig vin til hver rett. Gjett om jeg sjanglet på vei ut. Haahhaa!

Maten var virkelig dødsgod, og det er så gøy med gourmet mat, for da får man så mye forskjellige smaker som man vanligvis ikke spiser, og som er tilberedt på annerledes metoder enn hva man vanligvis gjør.

Jeg tullet ikke i starten av innlegget da jeg sa vi fikk et glass vin til hver rett. Var ikke alltid vi rakk å drikke opp, så det ble en del glass på bordet til slutt. Haha! 

Så sykt koselig utsikt ut mot vannet! Det er virkelig noe jeg liker med Sandefjord; at det er så mye tilknytning til vannet. Vi har jo hus rett ved vannet, og det er helt magisk å stå opp og se utover mot vannet hver morgen.

Alt i alt ble det en super koselig date, og det er så deilig å bare være oss utenfor hjemmet noen ganger. Da blir alle distraksjoner med tv, Chloe, telefoner og alt mulig helt borte, også kan vi bare være oss, og det er virkelig fantastisk! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg