Herregud for en dag!

Dagen i dag har virkelig bare sust unna! Etter at jeg blogget i stad, var jeg en del hjemme hos foreldrene mine med mamma, mens vi skravlet om alle mulige blomsterting. Fikk så mange idéer til ting jeg kan gjøre her hjemme. Så nå klør det i de grønne fingrene mine. Tihi!

Etter det gikk jeg en tur ned til søsteren min. Hun bor rett ved siden av foreldrene våre. Så da lekte jeg masse med tantebarna mine og var der en god stund!

Jeg har bare hatt en veldig slitsom uke, så jeg hadde ikke energi til å være der så altfor lenge. Men jeg ville jo innom siden hun hadde bursdag. Det syns jeg er et must! Når noen har bursdag drar man faktisk innom altså. Uansett hva!

Det var i alle fall veldig gøy i bursdagen hennes, og jeg er så glad for at vi dro innom! Nå er jeg helt kjørt, så nå skal jeg legge meg rett ut på sofaen og slappe av sammen med Per Fredrik!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg