Jeg gir faen

// inneholder reklame

Etter gud vet hvor mange år som blogger har jeg lært meg veldig mange ting, og en av de tingene som er trist at jeg har lært meg, men samtidig også fantastisk; er å gi faen. Gi faen i hva folk måtte mene om alt mulig rart.

Før var jeg livredd for å skrive noe som familie, venner, bekjente og mest av alt; anonyme mennesker kunne mene noe om. Jeg turte ikke gjøre ting jeg egentlig ville, og si ting jeg faktisk mente, fordi jeg var redd for å få drittkommentarer.

Topp – Bik Bok

Men vet dere hva jeg har forstått? Folk kommer til å slenge dritt uansett hva, og da mener jeg uansett hva. Den søte hårbøylen jeg har på meg nå, som jeg selv syns er så fin, har jeg fått sååå mye dritt for. Jeg har brukt den flere ganger her på bloggen, og hver gang drøsser det inn med kommentarer om hvor dust og barnslig jeg ser ut med den.

Jeg er 24 år og da får jeg ikke lov til å bruke den tydeligvis. Altså, what!? At det skal klikkes så mye over en så liten ting er jo helt idiotisk, og sier mer enn nok om hvor lite som skal til før folk klikker helt.

Det var da jeg så det at jeg innså; bare gi faen. Folk kommer til å klikke uansett, så hvorfor ikke bare gjøre akkurat det jeg vil!? Da kan jeg i alle fall vite at jeg er ærlig mot meg selv og verden, istedenfor å hele tiden måtte gå på tåhev for å ikke tråkke noen som helst på tærne. For helt ærlig, vi lever i et samfunn der folk klikker over alt.

La oss si at jeg hadde skrevet på bloggen at jeg ikke var fornøyd med ørene mine, da kan jeg love dere at mange som hadde lignende ører hadde tatt seg nær av det. Man kan faktisk ikke spøke med sitt eget utseendet og vesen uten at folk klikker engang. 

Nei, folkens. Det beste er å bare gi blanke. Vi lever i Norge der folk tar seg nær av alt, og klager på alt, og legger skylden på at de føler seg dritt på alle andre enn seg selv. 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

19 kommentarer
    1. Ja d du sier er veldig sant. D r så dumt at folk må slenge dritt om folk. D skjer ofte med meg og jeg får helt fnatt. PS når du drar til Sverige er det en butikk som heter dollarstore. Der er det billig. Og i Sverige har de dyr bensin.😁 Jeg håper du lager flere girl talk videoer!💛

    2. Uff, er så kvalmende at folk faktisk tar seg tid til å skrive dritt kommentarer til en de ikke en gang kjenner. Synes du kler den jeg, det blir på en måte mer deg! <3

    3. Syns hårbøylen er søt.ser litt ariana grande inspirert ut .jeg liker det .og fy faen .folk har faen meg lov å gå med no en hva de vil .og mangen av de som ser på bloggen din er oldiser .så hvis du er en av de agrisive ,hatende oldissen ….så pell deg hjem til morra de å bli der

    4. Hei! Dette er absolutt IKKE hat for jeg digger deg, men lurer på en ting: Hvorfor har 99% av bildene du legger ut av deg selv ganske bra med kløft? Altså jeg skjønner virkelig ikke greia.

    5. Hei❤️Jeg bare lurer på hvordan man går større pupper for alle vennene mine har fått pupper nå men ikke jeg😒Elsker deg❤️❤️❤️

    6. Jeg er helt enig med deg. Det er bare og gi faen.
      Du er et sykt godt forbilde for folk når du tør å si hva du mener.
      PS
      Eliker hårbøyla di. Hvor kjøpte du den?
      😊😊

    7. Du Stina!!! Du er bare helt nydelig I den hårbøylen, og du fortener ikke disse slemme komentarene, for du gjør en helt utrolig fantastisk jobb. Om det er noen som ikke liker det du skriver om så får de heller bare lavære å lese bloggen din. Altså jeg synest du er så modig, for jeg ser at du er deg selv og at du kegger hele deg I arbeidet ditt, og at det du gjør er nie du vik gjøre bra, og du gjør det fantastisk bra. Så jeg vik bare si at du fortener ikke di slemme komentarene. Og til slutt, hvor er hårbøylen fra???(vurderer å kjøpe en) Fortsett med det du driver med, det er en virkelig bra jobb Stina. Er utrolig glad I deg. Hilsen Maria.:-)<3

    8. Hei. Heilt einige vil bare sei at alle som slenger drit til Stina❤ får skjerpe seg det er synsykt slemt og det blir veldig ille å sjå og lese så mine ord… SJERP DIKKON NÅ!!!! Elsker deg Stina❤❤❤

    9. Hei, elsker hårbøyle de du kler den veldig.
      Ingen burde si sant om deg.
      Du er kjempe FIN og SØT❤️❤️
      Jeg aner ikke hvorfor noen eller mange,
      sier san om deg.😡 Hvis de syntes det om deg burde de la det vere og skrive det og heller bare hatt det får seg selv.😡
      Du er søt❤️❤️❤️😍😍

    10. Skjønner ikke hvorfor folk hater på hårbøylen, det er jo noe som er inn nå, selv om du er 24 år må jo du også få lov til å følge trenden😂❤️

    11. Jeg synes du er veldig fin i den hårbøylen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal hate deg fore å være deg selv. Hvis du liker den skal du få lov til å bruke den. For å være ærlig så rocker du alt det folk hater deg for. Har du lyst til å ta Restylane, gjør det. Jeg personlig synes du er utrolig tøff som snakker om det her på bloggen, selvom du vet du kommer til å få hat for det. Håper du får mer støtte enn hat for det fortjener du virkelig.

    12. eg syns at du kler hårbøylen. og det er bra at du skriver sånt. fordi det er sant folk klikker på alt. en sa en gang at jeg og broren min var dårlige i et spill og han hjalp ikke til en gang. PS: jeg elsker deg (hjerte)

    13. Syns dus er veldig søt og fin ut i den hårbøyla😍 Helt enig med deg, du må få gå med det man vil💍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg