Norges beste sted å bo?

// inneholder reklame

Nå er det litt over et år siden jeg flyttet til Sandefjord. Før jeg flyttet hit visste jeg pent lite om stedet. Jeg hadde såvidt vært i sentrum et par ganger, og hørt litt forskjellige ting av Per Fredrik, men det var egentlig det. I løpet av det året har jeg lagt merke til flere ting med Sandefjord.

Topp – Bik Bok

Her er det veldig mange fine strender. Der vi bor i Sandefjord, som er rett ved vannet, ble det ikke vinter i år. Vi hadde uten å overdriver 1,5 døgn totalt der det lå snø på bakken. Resten av tiden var gresset grønt og gradestokken viste som regel 2-3 milde varmegrader. Perfekt om du er som meg og ikke er noe glad i kulde!

En annen ting jeg har lagt merke til er at det som oftest er finere vær her enn andre steder. Det er som regel varmere og solen skinner mer. Så langt har jeg bare tenkt at det kanskje var noe jeg innbilte meg.

Vel, for et par dager siden sendte Rebecca et skjermbilde av en artikkel om at Sandefjord har best vær i landet. I løpet av sommeren av de siste 30 årene har Sandefjord kommet best ut på sommersolen. Her skinner det mer enn noe annet sted i Norge. Ikke rart jeg trives her! Hehe!
Så da er det avgjort. Sandefjord har faktisk det beste været. Her skinner solen mest, og det er jeg så glad for! Oooog, jeg forstår nå hvorfor så mange velger å ha feriehus / hytte her i Sandefjord. Sommerværet er jo amazing!

Artikkelen finner du her 
 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg

7 kommentarer
    1. Hvis ikke “giweawayen” din på Snapchat er falsk, hvordan ser du hvem som deltar i utgangspunktet?…

    2. Anonym: Jeg plukker ut en tilfeldig person, deretter ber jeg om bevis på deltagelse (skjermbilder), og hvis personen har bevis på deltagelse vinner den 🙂

    3. Hva er greia med å stadig dytte puppene oppi kameraet. Det virker så umodent, og overfladisk å gjøre. Spesielt du som når ut til mange yngre lesere, som føler seg usikre på seg selv. Det grenser snart med glamourbilder du legger ut.

    4. Plassen jeg bor på blir ofte omtalt til å være det varmeste stedet i landet. Mye av grunnen er fordi jeg bor i ei lita “gryte” så med fjell i rundt på nesten alle kanter, så varmen samler seg lettere opp da. Sier ikke dette fordi jeg mener du tar feil, for når jeg ser på bildene av Sandefjord så tenker jeg: er dette virkelig et sted😍 Jeg kan nok med handa på hjertet si at jeg er glad for at jeg er født og oppvokst i dette fine landet vårt❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg