Her får du tak i flamingoer og baderinger!

// reklame

Hver gang jeg legger ut bilder med badeflamingoen min eller andre badeleker får jeg så mange spørsmål av dere hvor man kan kjøpe de. Derfor har jeg søkt masse rundt på nettet og funnet et stort utvalg av flamingoer, baderinger, svaner og badeleker som dere finner en oversikt over i dette innlegget.

Jeg elsker denne trenden, og kunne gjerne tenkt meg å klikke hjem en gullfarget svane som kan matche min rosa! PS: Linker til produkter er under bildene. 

Gullfarget svane HER  /  Rosa flamingo HER  /  Flamingo og palme drikkeholder HER

Enhjørning HER  /  Donut HER



 

Rosegull flamingo HER  /  Flytende pizzastykke HER  /  Vannmelon HER

Gull svane HER  /  Hvit svane HER  /  Emoji poop HER

 

 

Hvilken av disse er din favoritt?

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

9 kommentarer
    1. Hallo 🙂
      La merke til at vi er naboer, og kjempe gøy at dere har fester og koser dere. Men neste gang, hadde det vært greit med nabo varsel om at dere fyrer opp raketter 🙂 vi har en liten gutt på 10 mnd som ble vekt og skvatt veldig av disse. Håper på forståelse 🙂

    2. Tonje: Oi uff så kjipt. Vi skal passe nøye på at det ikke skjer igjen. Jeg ble litt satt ut av det selv, ettersom det var en av gjestene som hadde med raketter og fyrte de opp utav det blå. Neste fest skal vi passe på at ingen fyrer opp raketter. Beklager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg