Uken som gikk #26 – Vekten min, 15’000,- & Matforgiftet, Festing +++

// inneholder reklame

Ukens nedtur
– Da jeg skrev om vekten min i et innlegg for å snakke om det grusomme lyset på prøverom, ble det en del debatt rundt det at jeg nevnte vekten min, og det var mange som mente jeg økte kroppspresset. Det var jo ikke meningen i det hele tatt, og jeg skrev et nytt innlegg senere i uken for å oppklare ting. Det siste jeg vil her i verden er å øke kroppspresset. Jeg syns alle er vakre akkurat slik de er! 

 

Ukens høydepunkt
– Det er uten tvil gårsdagens fest her hjemme. Det kom masse fantastisk venner og det ble så god stemning! 

 

Ukens innkjøp
– Jeg kjøpte en god del nye klær tidligere denne uken, og du kan se alle plaggene i DETTE innlegget. Mest fornøyd var jeg med toppen på bildet under, som du finner HER, buksen finner du HER

Ukens cravings
– Sushi! Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle skrive noensinne, for jeg har ikke klart å spise sushi på over et år siden jeg ble matforgiftet, og ikke takler smaken av tang lengre. Men det er en sushi restaurant i Sandefjord som lager sushi med rispapir istedenfor tang, og den sushien er virkelig helt nydelig! Jeg har faktisk kjøpt sushi der 4 (!) ganger denne uken. Hahah!

 
 

Ukens beste snapchat
– Jeg ler meg ihjel av dette bildet! Altså, hvor morsom er ikke Rebecca? Vi var ute og shoppet til lørdagens fest, og plutselig begynner hun å gå rundt i butikken med en delfin på hodet. Standard Rebecca å gjøre noe morsomt. Haha! Heter forresten stinablogg på snapchat. 

 

Ukens opptur
– Turen til Nordby senteret i Sverige på torsdag med Per Fredrik var en skikkelig opptur, for jeg innså hvor mye penger man kan spare på å handle inn ting derfra. På bare den turen sparte vi 15’000,- kr på det vi kjøpte. Altså, vi skulle kjøpt det i Norge måtte vi ha betalt 15’000,- kr mer. Det er vanvittig stor forskjell! Gjett om vi skal dit og handle flere ganger. 

Ukens fokus
– Denne uken har definitivt sosialt liv vært fokus. Jeg har vært med Rebecca flere ganger, Per Fredrik og jeg dro til Sverige, Victoria har sovet her hele helgen, og i går hadde vi masse venner på fest her hjemme. Elsker å være med venner. Det gjør meg så glad!

Hvordan har uken deres vært? 💗

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

7 kommentarer
    1. Ironisk hvordan du motsier deg selv.
      “ALLE er vakre akkurat som de er … unntatt meg selv, da, jeg trenger å fylle leppene mine fordi tannkjøttet mitt vises, trenger å ha lange vipper, falske negler, osv”
      “Jeg ønsker ikke å øke kroppspresset, men jeg legger ut tips for å bli sunnere og mer slank, selvfølgelig”
      Vanskelig å tro at du er over 20, beklager.

    2. Hei..
      Har ikke hatt sansen for sushi, men har tenkt i det siste at kankskje jeg ikke har smakt den rette,så skal gjøre et forsøk til hehe. Kan jeg spørre hva den heter den som du har på bordet når du sitter på restauranten,? for den såg veldig god ut. Restauranten som ligger vis a vis atlantic er det ikke?

    3. Hilde: Husker ikke hva retten heter. Men si du skal ha kylling sushi med rispapir, så skjønne de hva du mener. Sushi of norway ligger ved siden av atlantic ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg