Ukens spørsmål #169 – Føde barn, Kjøpe bobil, Flamingoer, Fans +++

// inneholder reklame

Hva gjør du med sminken når du skal bade og sånn? Dukker du ikke hodet under? Eller går du uten sminke?
– Jeg går som regel alltid med sminke. Når jeg bader så bare dukker jeg ikke under med hodet. Det er uansett superstress å få håret helt vått, da det tar så utrolig lang tid å style og vaske det,  i tillegg til at festene ikke tåler klor- og saltvann.

Bikini overdel – HER  /  Bikini underdel – HER

 

Det går aldri an og swipe opp og lese bloggen din fra snap, når du skriver “swipe” opp for og lese bloggen!
– Det er nok fordi du ikke har oppdatert snapchat. Etter deres nyeste oppdatering er det mulig å legge til linker på snapper, sånn at dere enklere kan lese blogginnleggene mine. Om du derimot har oppdatert, og det fortsatt ikke funker aner jeg ikke hva grunnen kan være.

 

Leste et sted på bloggen din en gang at søsteren din jobber på fødeavdelingen. Er hun jordmor, sykepleier eller barnepleier?
– Hun er barnepleier på Rikshospitalet og Drammen sykehus. Ingen tvil om at det er den perfekte jobben for henne, for man skal lete langt etter noen som er mer lidenskapelig opptatt av barn og fødsler. Om jeg noensinne skal få barn skal hun være med på fødselen min for å si det sånn. Hehe!


 

Har du noen gang tenkt å kjøpe deg bobil? Med tanken på at du er et reise menneske
– Det har jeg ikke tenkt så mye på. Men jeg tror nok ikke det er noe for meg. Jeg liker veldig godt å reise, men jeg er ikke så glad i å måtte kjøre superlangt overalt. Liker bedre å sette meg på et fly også er jeg der liksom. Hehe! 

Hvor skal Victoria sove i natt da? Dere har jo ikke gjesterom
– Vi gjør alltid om treningsrommet til et gjesterom når folk skal sove over. Vi har jo en oppblåsbar dobbeltseng som passer perfekt inn der, så den bruker vi alltid å sette opp når vi har overnattingsbesøk.

Hvor får man kjøpt sånne små og store flamingoer eller rosa svaner?(eller hva de er) Jeg bare elsker dem.
– Jeg har kjøpt noen av de på eBay og resten på Nille. 


 

Hvor er toppen og skjørtet fra?
– Glemte helt å legge til linker når jeg la ut dette innlegget. Haha, sånn går det når man skal blogge i siste liten. Toppen finner du HER, og skjørtet finner du HER

Gikk rett forbi deg på Hvaltorvet i går. Hadde dårlig tid, hvis ikke skulle jeg gjerne ha stoppet å snakket med deg. Er det forresten greit, eller liker du å gå alene uten å bli forstyrret?
– Jeg syns det er super koselig når dere kommer bort for å si hei eller ta et bilde, så det er bare å komme bort! Ofte kan jeg sikkert se litt busy ut hvis jeg er med venner eller bare shopper veldig, men det er bare å komme bort fordet altså. Elsker å møte dere som leser bloggen min. Det er jo så koselig å se dere, og ikke bare et tall på en skjerm.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

16 kommentarer
    1. Kan du en gang filme den lille hagen/utestedet/doplassen (eller hva d er) eller ta mange bilder av den😊 Jeg elsker bloggen din, å jeg synes du er kjempe flink å blogge ❤️❤️ Kan du snart ha storytime??🤣❤️

    2. Heidu 🙂 skal ha fest om en og en halv uke og virka som festen din gikk veldig bra. Lurte på om du har noen tips til hva man kan gjøre for å lage en god fest. Kanskje skrive et innlegg om det? Og sånn som beerpong, kjøpte du øl til det eller er det noe gjestene kan gjøre? Så lurte jeg på for tenker å ha velkomsdrink og gelé shots men aldri laget det før 😮 kunne du delt oppskrift på det? Så utrolig godt ut det du hadde :):)

    3. Hei Stina!!!
      Jeg har alltid blitt litt irritert når du har skrevet, “swipe up” på Snapchat.😂😂
      For det funka ikke.😂😂😜😜
      Men nå driver jeg å oppdatere.👌
      Også lurte jeg på, om du har vært på Besseggen, og om du har lyst ditt
      Elsker deg og bloggen❤️❤️

    4. Hva tenker du om at FM-båndet legges ned? Og hva tenker du om at vi må kaste så mange radioer og “dingser” som kun brukes til FM-radio?

    5. Jeg såg deg på Nordby på onsdagen du var der jeg ville sagdt hei og tatt eit bilde med deg men jeg tørte ikke

    6. Tenker du ikke på miljøet mtp det utolig store forbruket du har? Du skriver ofte at du shopper mye. Er alt nødvendig?

    7. * Hvor er bildene på kontoret ditt kjøpt og hvilken størrelse hsr du på de? De er så utrolig fine 😍

    8. Jeg synes festen du hadde var veldig kreativ. Kan du lage et innlegg for de under 18 om hvordan få til en bra fest? Jeg ble veldig inspirert av festen, men de under 18 kan jo ikke drikke øl.

    9. Vet du hvorfor eller hvordan du er “verified” av instagram? Lzm er det fordi du er kjæresten til pellek, og han er stor på youtube-fronten, er det fordi du er toppblogger (ps: ikke alle toppbloggere er verified), er det fordi du har en del følgere på instagram (ps: ikke frekt ment, men de som har endel flere følgere enn deg er ikke verified av instagram), ikke frekt igjen, men vet du selv grunnen til hvorfor du er verified?:) er nysgjerrig haha, har lyst til å bli det selv haha! isåfall grattis da<333

    10. Har du vært med i hotel Cæsar? Var en episode med Jens august og Goggen i en motorsykkelbutikk hvor en som lignet veldig på deg også var med, stemmer det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg