Kveldens antrekk!

// inneholder reklame

Nå kommer straks gjestene, så jeg titter bare kjapt innom før de kommer for å vise dere kveldens antrekk! Victoria og jeg har nettopp stått i timesvis og laget så mye digg mat og pyntet opp hele verandaen! Nå har de nettopp kommet med masse sushi også. Så nå blir det masse digg mat her! 

Skjørt – HER  /  Topp – HER  /  Sko – HER 

Litt usikker på om jeg kommer til å ha på skjørt hele kvelden. Tipper jeg skifter til jeans utover kvelden hvis det blir kjølig. Men det er jo sommer og fint vær, så da krysser jeg fingrene! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

5 kommentarer
    1. Elsker antrekket, spesielt skjørtet! Men det er typisk meg med skjørt og sånt da😂 men jeg bare elsker antrekket altså

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg