Harrytur!

// inneholder reklame

Nå sitter vi på fergen på vei til Moss. Vi skal ned til Nordby senteret i Sverige en tur for litt harryhandel!

Siden Per Fredrik kun drikker Farris skal vi hamstre masse ramløsa så han har en goood stund! Hehe! Også skal vi handle en del godteri, kjøtt, rusbrus og diverse!

Vi er jo aldri på harryturer slik som dette. Men det er jo både gøy og smart! Man sparer jo så mye penger!

Jeans – HER  /  Veske – HER  /  Topp – FB sister 

Solbriller – HER  /  Jakke – Zara   /  Sko – Converse

Nå er vi straks fremme i Moss. Så jeg må runde av her. Det er jeg som er sjåfør i dag, så da må jeg kjøre avgårde nå. Hehe!

 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

6 kommentarer
    1. Dere var iallefall heldig med været 😁😊☀️ Må bare si at jeg elsker jakka de. Er ikke veldig glad i rosa men den der kler du sykt godt 😁❤️

    2. Hva er hemmeligheten bak en så slank kropp? 45 kg – du er virkelig heldig! Jeg trener og spiser sunt, men kommer meg ikke under 65 kg 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg