Nye innkjøp!

// inneholder reklame

Da jeg våknet i dag og gikk inn på walk in closet mitt tenkte jeg bare blæh! Jeg måtte ha noe nytt! Så når jeg var ferdig med å dusje og sminke meg dro jeg rett ut på kjøpesenteret og handlet litt nye klær. Jeg fant blant annet et par nye jeans som var skikkelig fine og komfortable! Er sjelden man finner den kombinasjonen der for å si det sånn. Hehe! 

Denne toppen er nok favoritten blant innkjøpene! Den lyser sommer, og jeg føler den passer like godt til et finere hverdagsantrekk som den gjør til litt mer festligere anledninger! Du finner den HER. 

Hvor kul er ikke denne jeansen? Jeg elsker at den er så highwaist og hullene i buksen gir den den perfekte røffe looken! Du finner buksen HER.

Toppen er en superbasic topp i litt tykkere stoff som gjør at passformen blir så mye finere enn andre basic topper i tynt stoff. Du finner toppen HER

Hvor nydelig er ikke denne blusen? Jeg elsker de store volangene og fargen er bare helt nydelig! Denne er perfekt til anledninger hvor du vil være litt ekstra fin uten å være overpyntet. Jeg skal blant annet ha den på meg i dag i familiebursdag. Du finner blusen HER

Denne jeansen… Altså! Den er så utrolig komfortabel samtidig som den sitter skikkelig tight! Vanligvis føler jeg at nesten blir halvveis kvalt i stramme jeans, men denne er det perfekt stretch i, så den er bare digg å ha på! I tillegg så ser den jo så røff og fin ut! Du finner jeansen HER

Toppen er veldig søt samtidig som den er litt alt-mulig-topp. Den er perfekt både til hverdags og til fest, alt avhengig av hvordan du styler den! Du finner toppen HER.

 

Hvilket innkjøp likte du best? 💗

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

28 kommentarer

Siste innlegg