10 spørsmål og svar

// inneholder reklame

Hva er egenskapen du setter mest pris på ved deg selv? 
– Oi, vanskelig. Det må nok være at jeg har bein i nesa og tørr å gjøre det jeg selv vil. Det har jo gjort at jeg den dag i dag har klart å gjøre blogging om til et levebrød og kan leve drømmen! 

 

Bade i havet, eller plaske i basseng? 
– Det kommer helt ann på! Det aller beste jeg vet er nok å bade i havet i syden. Det er jo så digg når det er skikkelig varmt! Men samtidig er jeg jo også veldig glad i å bade i basseng når det er gjort om til skikkelig fine bassenger. Hmm.. Vanskelig å velge! Det må nok bli å bade i havet! 

Badedrakt – HER

 

Hvem snakket du med sist på tlf?
– Fetteren min da jeg sendte snap med han nå nettopp. 
 

Hvor mange puter har du i sengen? 
– 1. Eller, vi har egentlig 4 som vi bruker, og totalt 11 med pynteputer, men to av de bruker vi kun når vi ser på tv fra sengen, også har vi hver vår sovepute. Min er en skikkelig slitt pute som bomullet har lagt seg i klumper, men jeg elsker den! Den er virkelig den beste puten jeg kan bruke for å slippe og få vondt i nakken. 

Foretrekker du å ringe eller sende sms? 
– Ingen av delene. Jeg sender alltid talemeldinger via facebook til venner og det er så mye bedre enn noe annet. Hater virkelig å skrive lange sms’er til folk, og jeg takler ikke ringe noen bare for å snakke i sånn 2 minutter. Ringer jeg noen er det som regel søsteren eller moren min og da snakker vi i timesvis. 

Hvilken dessert er din favoritt?
– Brownieskake fra Toro med bringebær coulis ved siden av. Gud det er så digg! Gjett om jeg skal lage det snart!

Hva er planen din for dagen?
– Vel, nå er det jo kvelden, men planene for kvelden er å slappe av med Per Fredrik. Se på en fin film og spise noe digg mat! Kanskje grillmat? Det har jeg fått helt dilla på i det siste! 

 

Øl, vin eller drinker?
– Det kommer helt ann på anledningen! På kvelden i hverdagen elsker jeg å ta et glass rødvin og nyter det ved siden av god mat. Dersom det er skikkelig sol ute og jeg spiser burger må jeg ha en 1664 øl. Dersom jeg skal ut på byen og feste derimot, da er det drinker som gjelder! Jeg elsker strawberry daquiry, sex on the beach og mojito med pasjonsfrukt. Drinker er jo det jeg syns smaker aller best, men det er som regel ganske mye ork å lage det hjemme, så det blir som regel til at jeg kun drikker det på utesteder.

Bluse – HER 
 

Hvor sosial er du?
– Ganske sosial. Jeg elsker å være med venner og finne på ting! Samtidig som jeg trenger å være alene. Jeg vil nok si at jeg er en veldig sosial og utadvent introvert. Haha! Når jeg først er sosial elsker jeg å være med masse mennesker og syns det er så gøy! Men når jeg vil være alene liker jeg å gå lange turer i skogen og bare være helt i min egen verden.

Hva er ditt drømmereisemål? 
– Maldivene. Dit vil jeg virkelig reise! Det er jo ferieparadis ut av en annen verden! Det er sånn sted jeg sparer til bryllupsreisen med Per Fredrik, for det er ikke akkurat billig å reise dit (av hva jeg har hørt!). 

 

Ha en fin kveld dere 💗

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

5 kommentarer
    1. du kan få en uke til maldivene til 15000 med all inclusive.. vel og merke ikke en suite, men et helt ok rom med sjøen!

    2. Hva har bein i nesa om å gjøre blggen større ?
      Tenke du buisness valg eller å være nebbete mot lesere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg