Bildene som aldri kom på bloggen!

// inneholder reklame

Når jeg skal ta bilder til bloggen er det virkelig ikke alltid at ting går som det skal. Chloe er veldig glad i å hoppe midt inn i selfiene, eller plutselig så nyser jeg akkurat når kameraet tar bildet. Dette havner jo aldri på bloggen, unntatt nå. Her kommer noen flaue øyeblikk som virkelig ikke havnet på bloggen (før nå!).

 

Da Chloe hoppet inn i min 25108 selfie på rad..

Topp – HER

Da jeg prøvde å ta bilder med Chloe, men hun bare “nooooo fucking way”..
Jumpsuit – HER 

Da jeg så litt oppgitt ut..

Meg hver gang testbilder skal bli tatt. Klarer aldri å holde meg seriøs!

Aner ikke hva som skjedde her engang..
Topp – HERFRA 

Nå tror jeg at jeg går og gjemmer meg litt, for dette var flaut. Haha!

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg

4 kommentarer

Siste innlegg