Uken som gikk #25 – Opptur, tanker, flauser +++

Ukens beste snapchat
– Eller verste flause? Jeg klarte å legge ut en snap som egentlig skulle sendes til Per Fredrik på mystory. Heldigvis var den helt uskyldig og det var bare litt mye “skatten min” og kyssetrut, så det var ikke noe ille. Meeeeen, det ble litt av en lærepenge, for tenk om det hadde vært noe hemmelig!

Ukens høydepunkt
– Denne uken har jeg virkelig vært overalt. Jeg har vært på roadtrip rundt i Vestfold, på shopping med Rebecca, lang gåtur i skogen med foreldrene mine og tur i Oslo med søsteren min. Så det er vanskelig å velge et høydepunkt! Men å oppleve nye ting må nok bli ukens høydepunkt, så da blir det en kombinasjon av alle!

Ukens tanke
– Nye impulser er så viktig for meg! Jeg elsker å oppleve nye ting, og må virkelig bli flinkere til å komme meg ut på nye eventyr. Det er så viktig for å holde meg inspirert og føle at jeg virkelig lever!

 

Akkurat nå
– Nå har vi nettopp hatt en liten feiring her hjemme av Chloe. Lille bærta er 1 år gammel i dag. Tenk at hun er så stor allerede! Per Fredrik lagde en liten hundekake til henne, som dere kanskje så på snapchat? Om ikke kan dere sjekke det ut der! (stinablogg)

 

Ukens innkjøp
– På tirsdag var jeg på blomstershopping med Rebecca, og handlet inn så mange blomster til verandaen! Endelig er verandaen ferdig malt og pusset opp, så nå var det skikkelig gøy å pynte den med blomster og gjøre den skikkelig fin!

Ukens opptur
– Å endelig kunne bade litt i bassenget! Vi kjøpte det jo i starten av sommeren, men det har jo ikke vært så fint vær ute, så vi har nesten ikke brukt det. Men denne uken fikk vi badet litt, og vi gjorde til og med Chloe vandt med å være ute i vannet!

 

Hvordan har deres uke vært?

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg

5 kommentarer
    1. Så digg og fint basseng 😀
      Å komme seg ut og oppleve nye ting er så viktig for både psyke og kropp! Jeg har lett for å “gjemme meg” og innbiller meg at jeg har godt av å være alene og i ro, men så fort jeg har tvunget meg ut og vært i naturen eller noe, så blir jeg så fornøyd etterpå attee.

    2. Ååh, så digg med basseng i hagen! Jeg har SÅ lyst på det selv, men det spørs om det ikke heller blir en stamp eller utendørs boblebad. Været på Sunnmøre tillater nemlig sjelden bading generelt, haha 🙂

    3. du er så flink:) du er forbildet mitt, og jeg elsker deg. men skulle ikke du ha måneden som gikk, og ikke uken som gikk? vertfall veldig gøy å lese uansett:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg