Trenger tips fra dere!

I går var jeg på roadtrip med Chloe, og vi var virkelig overalt nedover mot Stavern! Vi reiste først til Ula-strand, deretter til Kjerringvik, så til Larvik og til slutt ned til Stavern. Jeg har jo vist dere masse fra de andre stedene, men det siste stedet vi var på har jeg ikke rukket å vise dere bilder fra! Stavern er virkelig et sted jeg har hørt mye fint om, men som jeg aldri har besøkt. 

Stavern er uten tvil en utrolig nydelig havneby med både strender og gammel historie. Vi gikk igjennom hele byen, og fikk sett så mye av den i går! 


Vi stakk til og med inn på en restaurant som var veldig hundevennlige. Det er noe jeg setter så utrolig stor pris på. For det er ofte restauranter ikke lar hundeeiere ha med hunden på uteserveringen engang.

Her derimot ble Chloe behandlet som en prinsesse, hun fikk sitte på egen stol, de kom med egen vannskål til henne, og de gjorde om en av barnemenyene sånn at den ble hundevennlig. Så hun fikk en hel boks med kyllingfilet som var skjært opp i små biter til henne. Her snakker vi virkelig hundeservice! 

Etter hun var ferdig med å spise lå hun rett ut på fanget mitt og koste hele tiden mens jeg spiste. Kjente jeg ble helt varm i hjertet! Chloe er jo så kosete og god! 


 

Stavern er uten tvil et sted jeg skal tilbake til flere ganger i sommer, for her var det virkelig fint! Jeg kommer nok til å ta enda flere roadtripper der jeg utforsker nye steder. Bare i går gikk vi nesten en hel mil til sammen, og var innom så mange steder, så jeg kan jo bare tenke meg hvor mye vi kan oppleve i løpet av sommeren!

Om dere har noen tips til steder jeg bør besøke, gjerne i Vestfold området, setter jeg så stor pris på om dere vil skrive det i kommentarfeltet. Dere har jo ofte så mange geniale tips, så nå trenger jeg virkelig deres tips!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

21 kommentarer
    1. Ser du like roadtrip!! Er ikke i Vestfold men ville gjerne anbefalt deg å tatt en tur til Stavanger og gladmat festivalen neste uke!! Litt lengre kjøretur da 😅 Men det er helt fantastisk! Mye god og forskjellig mat!!

    2. Hei!! Jeg anbefaler deg å dra til hotel Wassiliof i Stavern. Veldig fint sted der de serverer god mat og drikke. Stedet rundt er også veldig fint:-) I Larvik ligger det en helt nydelig skog som heter Bøkeskogen. Når man går der, er det nesten magisk! Sikkert fint for Chloe også å gå på tur der:-) Ula strand er jo kjempefint da! Leier hytte like ved i sommer:-) Farris spa er jo virkelig verdt å dra til om du ikke allerede har vært der.💝

    3. Jeg synes du burde dra lengre nord. Det er varmere en du tror. Jeg ambefaler Tromsø eller runt Lofoten. Det er syykt fint dær.

    4. Jeg er oppvokst i Larvik, og anbefaler deg en tur i bøkeskogen! Gjerne når det er sol på ettermiddagen. Helt magisk der når alt er grønt og lyser harmonisk av kveldssola 🙂 Der feirer de fleste Larvikinger 17. mai hvert år!

    5. hmm.. Bra steder å se i Vestfold, du har jo brygga i Tønsberg, men den har dere vært innom, Tjøme/verdens ende er ganske flott sted og dra til.
      Horten skal ha noe mat og drikke festival nå i august om det hadde vært noe.
      Skjellvika har du vel vært på i sfj. Nydelig plass lang grunt passer jo Chloé (må være der Gry tidlig da) også dra på gå tur på folehavna.
      Kjøp Evt orienteringskart også dra rundt omkring i skogene i sfj, nydelig å ta seg en gå tur. Trenger ikke å stresse bare slappe av.
      Larvik og Stavern er jeg ikke så kjent.
      Men har nevnt det tidligere til deg i kommentar feltet at dere må dra ut på kverneriet i Tønsberg. (Stengt på mandager)
      Ha en fin sommer videre Stina 🙂

    6. Hei elsker videoene dine. Du bør dra på Hvalstrand i Asker der er det mye folk men veldig fint og hyggelig. Elsker bloggen.💝

    7. Anbefaler å ta seg en tur på kystiene! (Veldig hundevennelig forresten) skjellvika er veldig fin (veeeeldig langrundt perfekt for hunder), men det er en del folk der så du burde nok dra veldig tidlig eller sent. Mokollen er det også verdt å ta seg en tur. Min favoritt strand her i byen er nok tangen, med sine fine gressletter, stupebrett og strand. Fint å ta seg en joggetur rundt bugårsvannet! Også er det jo veldig mange koselige spisesteder! Liker spesielt kokeriet og peppes på brygga. Eller bare rusle rundt i sentrum. Håper du trives her stina! <3

    8. Du burde ta deg en tur til høyt og lavt vestfold som ligger i Lardal på Steinsholt er en klatrepark hvor du får gjort MASSE gøy.

    9. Mølen, Helgeroa og Nevlunghavn.
      Gå gjerne fra mølen til Nevlunghavn, gått der flere ganger med en hund på størrelsen med din og er en kjempe fin tur. Ikke så veldig slitsom heller. Besøk gjerne bakeriet nær du kommer fram, det er kjempe populært og har ekstremt mye godt😻

    10. Du måå dra på oddane sand! Er kjempe fint rundt der, og du har mølen like ved som er helt nydelig. Høyt og lavt i lardal er også kjempe moro,og er utfordrende for alle 🙂 Bøkeskogen er helt nydelig. Dra til et av farrisvannene og bad eller camp 😀 er helt nydelig. Sandefjord&larvik er virkelig to helt nydelige byer på sommeren. Hvis planen deres er å bo i vestfold lenge(eventuelt til og med når dere kanskje får barn/større familie) så er det veeldig moro å være litt kjent og vite om fine steder dere kan oppleve, både dere to nå og senere 😀 <3

    11. Anbefaler en strand som heter vitensand, den ligger på et sted i Larvik som heter østre halsen! Det er en strand med helt hvite strender! Fantastisk 😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg