Ukens spørsmål #168 – Legge ned bloggen? Hva jeg tjener penger på+++

inneholder reklame

 

Har du noen gang tenkt på å legge ned bloggen og heller drive med YouTube på heltid?
– Ja, jeg har vært innom tanken et par ganger. Det hadde jo vært digg å bare lage videoer. Men samtidig så liker jeg veldig godt å oppdatere dere med litt mindre og oftere innlegg her. I tillegg så elsker jeg å skrive, og det hadde jeg nok savnet fryktelig! Syns det fungerer best slik som nå, der bloggen er hovedfokus, også legger jeg ut en video på kanalen når det passer.

 

Hvilket dyr ville du hatt hvis det ikke ble hund?
– Det måtte nok blitt katt. Per Fredrik og jeg var inne på tanken om å kjøpe katt før vi bestemte oss for å kjøpe hund. Men katter er ikke like sosiale som hunder, og man kan ikke akkurat gå tur med de, så jeg er veldig glad for at vi gikk for hund og ikke katt som kjæledyr. Chloe er jo med meg overalt, og er den perfekte lille følgesvennen, så jeg kunne ikke vært mer fornøyd med at vi valgte akkurat henne.

Hva synes du om folk som tror dere rosabloggere bare er noen dumme porselensdukker uten hjerne?
– Vel, de som tenker det bør vel kanskje få seg en reality sjekk og få opp øynene sine. Tviler veldig på at noen fremgangsrike og oppegående mennesker faktisk tenker slikt.

 

Blir du fort inspirert av noe?
– Jeg blir alltid veldig inspirert av å oppleve nye ting. Derfor elsker jeg å reise og utforske nye steder!

Hva jobber du med utenom bloggen?
– Bloggen og youtubekanalen min er det eneste jeg jobber med. Eller, jeg jobber jo med snapchat og instagram også, men det er mer som bonuser på lasset. Jeg regner med du egentlig lurte på hva jeg jobber med utenom blogging og sosiale medier generelt, og det er ikke noe. Jeg er veldig heldig med at jeg tjener mer enn nok til at jeg kan leve godt av bloggen.

 

Hvilken leppestift er din favoritt?
DENNE fra Isadora er uten tvil min favoritt. Den er creamy samtidig som den er litt matt, fargen er nydelig og den ser veldig naturlig og fin ut på leppene.

 

Hvor kjøpte dere bassenget deres, og hvor mye kostet det?
– Vi kjøpte det på Europris. Tror det kostet rundt 1500,- kr, så det var veldig billig, spesielt med tanke på bra kvalitet det har, og hvor stort det er.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg

 

16 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt bildene som er på kontor ditt og hvilken størrelse er det på de? De er utrolig fine😍

    2. Leste et sted på bloggen din en gang at søstern din jobber på fødeavdelingen. Er hun jordmor, sykepleier eller barnepleier? 🙂

    3. Det går aldri an og swipe opp og lese bloggen din fra snap, når du skriver “swipe” opp for og lese bloggen!

    4. Når har Per Fredrik bursdag?
      Hvor mange kjærester har du hatt før Per Fredrik?
      Liker du best Agnes Lovise eller Celina Karine?

    5. bloggen din opplastes så tregt. Bildene kommer ikke før lenge etter, gjerne etter å ha lest ferdig innlegget – og da er fortsatt bare halve bildet opplastet. På telefon, og appen bloglovin kommer bildene som oftest med bare halve….. utrolig kjipt.

    6. Kan du lage en video eller et innlegg hvor du viser favoritt sminke eller ting du har brukt opp? Foreksempel favoritt mascara, fav blush o.s.v

    7. Kan du lage en video hvor du viser hvordan du tegner øyenbrynene dine? De er så utrolig fine 😍

    8. Når du steller deg på morningen med å ha på deg stramme klær osv, sitter du med slike stramme klær når du har kontortid eller skifter du med en gang?☺️

    9. Jeg vil si at ikke alle katter er lite sosiale, katten min for eksempel (Britisk korthåret) er veldig sosial og morsom, og det GÅR ann å gå tur med katter, hvis du har på bånd og går rundt med den som en hund bare at du ikke kan dra i halsbåndet OG du trenger ikke å plukke opp bæsj(!), eller så kan du kjøpe GPS halsbånd og slippe den ut så den får vært litt alene ut, så kan du bare se på GPS-en hvor katten din er for å ta den med inn, jeg sier ikke at jeg er i mot hunder eller Chloe men jeg bare sier at det går ann dette her altså, håper du ikke tok denne kommentaren som hat❤️ Jeg elsker bloggen din og jeg syns Chloe er bare såå søt❤️ Vurderer å kjøpe papilon når jeg har mulighet og blir litt eldre❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg