Verste Snapchat tabben!

Nå er det et par timer siden jeg kom hjem fra dagens roadtrip med Chloe. Dere som følger meg på snapchat fikk jo kanskje med dere at jeg var på vei hjem fra Stavern? Jeg sendte nemlig en søt liten snap til Per Fredrik og sa at jeg var på vei hjem fra Stavern, med litt “skatten min” og kyssetrut innblandet.

Vel, etter at jeg kom hjem og hadde tatt en powernap sjekket jeg iPhonen min egentlig kun for å se om det hadde skjedd noe på den. Victoria hadde sendt meg en snap av snappen jeg hadde sendt til Per Fredrik. Jeg hadde på en eller annen veldig merkelig måte klart å legge den ut på MYSTORY! Altså… Er det mulig?

Nå river jeg snart av det ekstra glasset som er på utsiden av iPhonen min, fordi det gjør at jeg hele tiden skumper borti ting på tlf.. Nå var jo dette en veldig uskyldig snap da, thank god, men altså.. Her kunne det blitt skikkelig flaut! Uffameg. Note to self; ikke vær for kjapp på iPhonen når snapper skal sendes. Hahahaha! 

Men, over til noe litt mindre flaut for meg, og mer morsomt, nemlig roadtrippen! Etter at vi hadde vært på Ulastrand dro vi rett til Kjerringvik. Det var virkelig tidenes minste, koseligste og søte lille havneby! Her var vannet helt krystallklart og stranden var så nydelig! 

Etter at vi hadde vært i Kjerringvik bar turen videre til Stavern. Men på veien stoppet jeg innom Larvik for å kjøpe en iskaffe, og på vei tilbake til bilen fant vi et sted som heter “Bøkeskogen”, jeg som er eventyrlysten måtte jo selvfølgelig sjekke ut det stedet!

Vi gikk et godt stykke opp i skogen, og fant plutselig tidenes fineste utkikkspost over hele Larvik! Det var virkelig helt magisk!

Etter dette dro vi videre til Stavern, men det får jeg vise dere flere bilder av i morgen. Nå er det straks grilling og kveldskos med Per Fredrik. Så får jeg synke langt ned i sofaen av flauhet over snapchat. Hahaahahah! 

 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

7 kommentarer
    1. Hahah, en gang fikk jeg lagt ut et grusomt dobbelthake bilde på mystory som var ment for en venninne, sykt flaut

    2. så mange fine bilder. ser ut som dere har hatt en kjempefin dag. det er så mange fine og flotte steder i norge som vi ikke vet om. jeg kunne faktisk tenkt meg og reist på roadtrip til sør og østlandet.

    3. Haha, ååh holdt på gjort lignende mange ganger og ikke da bare lagt ut på Mysotry men også sendt til f.eks besteforeldre eller foreldre, såå kleint om jeg ikke hadde sett hvem jeg har huket av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg