Plutselig lå det en slange midt i veien!

Nå har vi nettopp kommet hjem etter en lang gåtur ned til stranda. Jeg fant jo ut for bare et par dager siden at vi har en superfin strand et par kilometer unna der vi bor.

I tillegg ligger den på et sted du må gå til, så det er jo ikke akkurat veldig mange mennesker der. Noe som er et stort pluss for oss som liker å ha litt privatliv når vi er ute. Hit skal vi mange ganger i sommer, det er i alle fall helt sikkert! 

På veien ned til stranda fikk jeg tidenes skrekk-sjokk! Jeg holdt på å gå rett på en slange! Eller, jeg trodde det var en slange. Jeg har jo ikke akkurat peiling på reptiler liksom. Men i følge fetteren til Per Fredrik var det et stålorm. Aner ikke om de er farlige eller ikke.

Men jeg fikk virkelig en stuck i meg! Vet jo at hunder kan dø hvis de blir bitt av huggorm, så jeg grøsser bare tanken av at det kunne skjedd med Chloe hvis det var en huggorm. Brr…! 

Per Fredrik var ikke redd den i det hele tatt. Altså. Jeg vet ikke om den er farlig eller ikke. Men når jeg ser slike dyr holder jeg meg laaangt unna! 

Vi gikk i alle fall først ned til en veldig fin bro på øya, og der er det så idyllisk. Her er det hav omringet av skog så langt øye kan se! For et sted vi bor i nærheten av!

Til slutt kom vi oss ned til stranden, og der koste vi oss så mye! Jeg plukket til og med et skjell som jeg skal ha som pynt på verandaen. 

Chloe koste seg veldig, og etter at vi badet i bassenget tidligere i dag har hun fått helt dilla på å bade! Hun løp rett uti og snuste rundt på alt mulig! Brennmanetene var hun veldig skeptisk til (med god grunn), så de holdt hun seg unna!

Lille bærta ute på langtur. Hehe!

På vei hjem gikk vi forbi massevis av hester, og Chloe var så nysgjerrig! Tror ikke hun skjønner hva det store dyret er. Haha! 

Nå har Per Fredrik laget grillmat, og det lukter så godt her at jeg nesten ikke klarer å skrive. Så jeg avslutter like så godt her. Hehe! Ha en fin fredagskveld da dere!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

13 kommentarer

Siste innlegg