15 Ting som gjør meg lykkelig

annonse – nelly, ellos

Livet består av flest hverdager, og derfor er det viktig å sette pris på den og nyte den. Skape små magiske øyeblikk her og der, som gjør at livet føles enda bedre. Man trenger ikke reise på weekendturer til Paris 24/7 eller gjøre masse fancy ting. Det er absolutt gøy det også!

Men jeg tror at hva man gjør i hverdagen er mye viktigere. Så for å sette litt ekstra pris på hverdagen tenkte jeg å fortelle dere om noen ting som gjør meg ekstra glad i hverdagen. Fortell meg gjerne hvilke ting som gjør deg glad i kommentarfeltet 💗

TOPPHER
BUKSEHER
FITBIT KLOKKEHER

🌸 Å spise frokost sammen med Per Fredrik og Chloe hver morgen, mens vi ser på Wahlgrens Warlden.

🌸 Når Per Fredrik kjøper roser til meg. Aww

🌸 Den crispy vinterluften som er ute nå. Ah, det er så deilig!

🌸 Å våkne opp til soloppgang hvor hele himmelen er rosa, og det er masse snø ute

🌸 Når det er skiftet på senga, og man legger seg i helt rene dynetrekk og er nydusjet

🌸 Fyr i peisen. Er så glad i varme, og kan stå inntil peisen hele dagen lang

🌸 Når kvelden kommer, vi lager middag sammen, tenner telys og koser oss med noe morsomt på tv

🌸 Når Chloe hopper opp på stolen ved siden av meg, for å sove helt inntil meg mens jeg jobber

🌸 Gåturer ute i snøen med Chloe

🌸 Pynte opp huset med blomster

TOPPHER
BUKSEHER
FITBIT KLOKKEHER

🌸 Pakker i posten. Ah, mini-julaften hver gang det skjer

🌸 Lange bad med bath bombs, ansiktsmaske og en morsom serie på mac’en.

🌸 Når sminken blir on fleek

🌸 Når vaskehjelpen har vært her og huset er helt plettfritt overalt

🌸 Gode og lange samtaler med nære

7 kommentarer
    1. Du har så rett – det er aller viktigst å sette pris på de små tingene i hverdagen, det er trossalt de det er flest av!
      Det er flere ting som gjør meg glad; et morgenkyss fra verdens beste mann når vi våkner, masse kattekos, gåturer ute i frisk luft, ta en kaffe og ha en god samtale med en god vennine, friske blomster, solskinn (det påvirker absolutt humøret mitt!), legge seg nydusjet i rent sengetøy.. 🙂

    2. I’m happy that the Spring is coming and there is a little bit more light every day!
      And when my man does something sweet even if I don’t really deserve it (today I was home all day in a nasty flu and I was whining for him by sms how bored I was, felt like shit etc. etc. I was bitchy… but he came home with a big box of my favourite marmalades and a little white tiger plush toy… Aaaawww..). <3

    3. Hvordan får du sett Wahlgrens verden??? Den nye sesongen sendes kun på dplay.se og får beskjed om at det ikker mulig å se det i min region (fra Norge altså).

    4. Selv for de mest organiserte, strukturerte og perfeksjonistiske g r det galt i blant. Ikke alt her i livet kan planlegges og noen ganger blir ting slett ikke som vi hadde sett for oss at de skulle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg