Det har blitt en tradisjon

Èn ting som har blitt skikkelig tradisjon for Madeleine og meg er å dra på Tijuana hver gang vi er i Oslo. Det har vi gjort de siste 3 gangene vi har vært i Oslo, og det stedet skuffer virkelig aldri! Tijuana er en mexikansk restaurant som ligger på Grunerløkka, og de har virkelig tidenes beste mexicanske mat! Vi spiste så mye mat at vi klarte nesten ikke å gå på bena når vi gikk ut derfra. Haha! 

Altså – Se så mye digg da! Hjemmelaget nachochips, guacamole, 3 forskjellige salsaer, flautas og en rett jeg ikke husker navnet på, hehe! Får helt vann i munnen av å se på det! 

Etter middagen ble det et par behandlinger som jeg blogget om i stad. Så dere vet jo hva det handlet om. Og etter det igjen ble det litt shopping rundt i Oslos gater. Merker jeg ikke er vandt med å gå superlangt på 11 cm høye hæler, så jeg er så sliten i føttene nå. Neste gang jeg skal til Oslo blir det flate sko. Haha!

Det minner meg om jeg virkelig må få kjøpt noen skikkelig fine flate sko som jeg kan bruke og fortsatt føle meg pyntet. Hmm.. Det får jeg se etter i morgen. Nå har Per Fredrik vært så snill og grillet masse mat til oss, så nå må jeg runde av her og spise. Blogges mer i morgen! 
 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

6 kommentarer

Siste innlegg