Mine 7 siste antrekk

Reklame

Jeg elsker å pynte meg i hverdagen. Det er jo den det er flest dager av, så hvorfor ikke gjøre det meste ut av den? Det er utrolig hvor mye bedre og klar for dagen jeg føler meg når jeg har fått på sminken, krøllet håret og pyntet meg med fine klær. Da kan jeg virkelig ta verden med storm. Eller, det føles i alle fall sånn ut, hehe! 

Jeg prøver å legge ut antrekksbilder så ofte som mulig, for å gi dere litt inspirasjon. Så hvorfor ikke gjøre en liten oppsummering på noen av mine siste antrekk?

Jakke – Zara  //  Ring – Forever 21  // Caps og topp – H&M  //  Sko – HER  // Veske – HER //  Choker – HERFRA  //  Shorts – HERFRA

 


Topp – HER  // Skjørt – HER

 


Skjørt – HER  //  Sko – HER  //  Solbriller – HER  //  Veske – HER  //  Genser – WOW  // Klokke – CMYK
 

Øredobber – HERFRA  //  Skjørt – HER  //  Sko – HERFRA  // Veske – HERFRA  //  Ring – Forever21  //  Genser – HER  //  Solbriller – HER  

 

Jumpsuit – Topshop  //  Sko – HER  //  Ring – Forever21  //  Solbriller – eBay  //  Veske – HER  

 

Jakke Zara, lignende HER  //  Genser HER  //   Shorts HERFRA  //  Solbriller Primark  //  Veske HER  //   Sko HER  //  Ring Forever21  //   Kjede TOPSHOP, lignende HER 

 

Jakke – Zara  //  Bukse og genser – WOW

Hvilket antrekk likte du best?

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

7 kommentarer
    1. Kjempefine antrekk! Trodde wow var en barnebutikk? Har de begynt å selge klær til voksne også, eller bruker du barnestr? 🙂

    2. 3 og 5 <3 du kler deg skikkelig pent 🙂
      Jeg er så enig med deg 🙂 når jeg våkner føle jeg meg så
      fresh og fin når jeg sminker meg 🙂
      Og jeg blir å mer utadvendt også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg