På tide å utforske mulighetene

I dag fikk jeg spontant besøk av foreldrene mine. De tok seg en tur til Sandefjord for litt seightseeing, og dro innom her egentlig bare for å si hei. Vi ble sittende ute på verandaen et par timer og spise is med jordbær mens vi skravlet. Plutselig kom vi på idéen at jeg skulle vise de et sted rett i nærheten, og det ene førte til det andre, og plutselig var vi ute på langtur.

Jeg har utforsket noe rundt her, men virkelig ikke mye. Så det var skikkelig gøy å gå på en langtur rundt her og virkelig se hvordan det ser ut på øyen vi bor like ved. Det er jo så idyllisk her at det nesten er uvirkelig! Føler meg så heldig som bor på et sted med massevis av nydelige strender, steder med havutsikt og nydelige skoger. Det er virkelig ikke noe man skal ta for gitt! 

Et stykke unna der jeg bor fant vi faktisk en superfin strand. Man kunne ikke kjøre dit med bil, men kun gå dit. Så jeg tipper det ikke er så mange der når solen først titter skikkelig frem. Gjett om jeg skal dra dit for å bade i sommer! 

En ting er i alle fall sikkert, det er så mye av Sandefjord jeg enda ikke har sett, som jeg absolutt må få sett og opplevd. Jeg er jo virkelig nødt til å lære meg å kjenne stedet jeg bor på, for nå føler jeg meg ikke helt hjemme her enda. Men det er jo ikke så rart med tanke på at jeg ikke vet hvor ting er i det hele tatt. Om du har noen tips om steder jeg bør besøke i Sandefjord setter jeg veldig stor pris på om du vil dele de i kommentarfeltet!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

8 kommentarer
    1. Du burde ta en titt på Mokollen i Sandefjord og ved siden av ligger også Midtåsen – der er det veldig fint og ta bilder og en pen park bak den store bygningen. Hvis du vil litt lenger på tur så er det kjempefint å gå tur med hund til Trollvannshytta i Andebu, der kan man grille, bade eller sitte og slappe av litt før man kan gå veien tilbake eller en runde rundt vannet 🙂

    2. Hei, jeg elsker yt kanalen din og bloggen din, du er en kjempe stor inspirasjon for meg!
      Jeg lurte på om du kunne ha mer sminke videoer<33 Siden du er kjempe god til å sminke deg å kjempe pen:))

    3. Hallo!
      Kunne du fortalt hvordan du trente chloe til å være alene hjemme, har akkurat fått hund som ikke liker å være alene hjemme.
      Har samme rase som deg. Vær så snill å hjelp meg med å få min jente til å være alene hjemme.

    4. Om du ønsker å kjøre litt utenfor Sandefjord, kan du reise å besøke Verdens Ende! Utrolig fint der – var der forrigårs 😀

    5. Hei, bor i Sfj og er det steder du må dra til så er det midtåsen og mokollen! Første tankene som slår meg når jeg tenker på Sandefjord:-) En joggetur rundt bugårdsdammen slår ikke feil det heller😊 Annbefaler også cafe’n “bare beppe”, utrolig god mat med veldig bra service Ligger midt i sentrum😉 Liker bloggen din btw, kunne du lagd video om dine tips til hvordan å overleve skolen? Liksom med tips og erfaringer?😊

    6. En strand du burde besøke er “Hvittsand” som ligger i Larvik. Ellers er Ula strand utrolig fin, ikke så langt fra deg! Ellers Mokollen og Midtåsen. Bugården er fin rundt dammen. Eller er Vøra og Langeby camping fint! Solløkka. Grandholmen badeplass er veldig fint. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg