House tour: Endelig er verandaen ferdig!

I dag har jeg endelig pyntet opp verandaen skikkelig! Jeg kjøpte jo inn en god del planter i går da jeg var ute med Rebecca. De startet jeg dagen i dag med å pynte opp med. Så langt har jeg satt alle rundt ved selve sofaen, så det er ikke så mye blomster rundt på selve verandaen.

Vi har jo tidenes største veranda på ca 70-80 kvm totalt, så det er jo litt av en jobb med å fylle den opp med blomster og planter. Tror ikke jeg kommer til å ha det som noe mål med det første for å si det sånn. Heheh!

Men det ble i alle fall en helt “ny” veranda så fort jeg fikk pyntet opp med blomster og noen telys. Nå ble det virkelig koselig! Jeg kommer sikkert til å kjøpe et blomster til utover sommeren. Men det får bli etterhvert. Nå nyter jeg synet av disse vakre blomstene! 

Rett etter at jeg var ferdig med blomstene på verandaen kom foreldrene mine på besøk, og det er bare en knapp halvtime siden de dro. Var så koselig å ha de på besøk, men det kan jeg fortelle dere mer om etterpå. Vi fant nemlig et superfint sted jeg bare må vise dere noen bilder fra! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

8 kommentarer

Siste innlegg