7 Ting du ikke visste om bloggen

Det er mange ting dere kanskje ikke vet om denne bloggen, og nå vil jeg avsløre litt “behind the scenes” ting med dere. Her er 8 ting dere mest sannsynlig ikke vet om denne bloggen! 

💗 De siste 365 dager har denne bloggen blitt sett 3’900’000 ganger av 650’000 unike ip.adresser (altså forskjellige mennesker). 

💗Jeg har publisert over 4000 innlegg på denne bloggen siden jeg startet den i august 2011.  

💗 Jeg har lagt ut 14394 bilder i de 4000 forskjellige innleggene. 

💗 125490 kommentarer har jeg godkjent her på bloggen. Hvor mange jeg har mottatt vet jeg ikke, da maaaange drittkommentarer har blitt slettet opp igjennom tidende. 

💗 20 april var det 7 år siden jeg begynte å blogge. Gud det er lenge siden jeg startet med dette! Gøy at jeg elsker å holde på med det enda mer i dag enn da jeg startet, og lidenskapen for blogging bare vokser mer og mer for hver dag som går! 

💗 Jeg skriver alltid “Hei hei dere!” for å komme igang med å skrive innlegg. Klarer ikke starte innlegg uten det. Men når jeg skal publisere innlegget fjerner jeg alltid “Hei hei dere!” delen. 

💗 Jeg skriver alltid innleggene mine oppe i hodet mitt mens jeg redigerer bildene til innlegget. Okey, det høres kanskje litt rart ut at jeg skriver de ned i hodet mitt. Men jeg lager liksom hele innlegget der først på en måte. Haha, litt rart og vanskelig å forklare. Men håper dere skjønner hva jeg mener! 

Noe du virkelig ikke visste og ble sjokkert over?

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

11 kommentarer
    1. Du har veldig mange som er inne og ser på bloggen.😮 jeg synes bloggen din er bra. Og inspirerende. Hehe er inne flere ganger om dagen for og se om du har lagt ut nytt😁 stå på

    2. ilu♥️Du er dr*t pen♥️Håpe du fortsetter i mange år til.♥️Du er fantastisk til og blogge♥️Sist men ikke minst jeg elske deg.♥️♥️♥️♥️

    3. Hei Stina!
      Begynte å lese bloggen din for noen år siden, men er nok ikke en av de som har vært med fra starten. Du virker som en veldig oppgående jente med beina plassert på jorda. Du smiler og er glad og deler mange nyttige og gode tips til oss lesere. Du er vel en av de få som fortsatt er på topplisten som enda er like kjekk å lese (for meg altså) som når jeg begynte. Håper alt går bra med Chloe og Per Fredrik. Ønsker dere masse lykke til i fremtiden 😀

    4. Da jeg leste at det var 7 år siden du startet å blogge på den 20. April, tenkte jeg: “Oi sh*t! Da har jo jeg enda en grunn å feire på bursdagen min!” ❤️Love u❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg