Ikke alltid like lett å handle blomster!

reklame (linker til klær)

Nå har jeg virkelig vært på litt av en shoppingrunde med Rebecca! Vi startet først på kjøpesenteret her i Sandefjord hvor vi handlet litt forskjellige småting og spiste litt mat, også dro vi rett til Plantasjen for litt blomstershopping. Verandaen her hjemme er jo endelig ferdig, så nå er det jo på høy tide å pynte med litt blomster der ute. 

Jeg fant en type blomst som jeg syntes var så fin! Så jeg kjøpe like så godt inn 7 (!!) stykker av den. Hahaha! Potter var ikke like lett. Gikk rundt i seriøst hundre år for å finne en potte som jeg likte og som faktisk fungerer å ha ute. Dere kan jo se en liten del av det på snapchatten til Rebecca ( rebengeli ). Haha, stod og diskuterte i hundre år med både Rebecca og pottene. Fant endelig noen til slutt i stål som er veldig fine!

Hahaha. Dør av latter av Rebeca altså!

Sko – HER  /  Jakke – Lignende HER  /  Bukse – HER  /  Genser – HER

 

Som dere kan se så shoppet jeg bittelitt. Haha. Ender alltid opp med så utrolig mye når jeg handler blomster. Skal pynte opp i morgen og sette alt på verandaen da, så da kan dere se resultatet! 
 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

8 kommentarer
    1. Regner med du vet det, og har andre planer for dem, men orkideer tåler ikke temperaturer under 15 grader. Så ikke sett dem ut 🙂

    2. blir nok bra 🙂 sommerblomster er en fin ting, men de må jo plantes hvert år. anbefaller deg å plante stauder, gjerne noen som blomstrer på forskjellige tider av våren, sommeren og høsten. kanskje plante noen vintergrønne planter. mye fint man kan plante. noen stauder skal kuttes ned etter blomstring, så litt vedlikehold er det jo, men det er ikke alltid man har tid til å plante masse sommer blomster hvert år 😀

    3. Kan vi få se sluttresultatet? Du har alltid så fine blomster i hjemmet. Hvordan behandler du de? Hvor lenge varer de som du har i vaser? Vil også kjøpe inn blomster:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg