Alt handler om utseendet

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra litt skjønnhetsbehandlinger. I dag ble det refill av vippe extensions og refill på akrylneglene. Denne uken er virkelig all about the looks, altså alt handler virkelig om utseendet (enda godt det bare er denne uken, tihi!). I går var det jo både farging av hår, og nytt tape extensions.

På torsdag skal jeg til Oslo med søsteren min og gjøre enda mer. Men det kommer jeg tilbake til! Så da får dere vente i spenning på å se hva som skjer da. Hoho! 

Nå har jeg nettopp laget meg min andre islatte etter at jeg kom hjem. Jeg klarte å sovne i over en time mens vippene mine ble fikset på, så jeg har vært litt i ørska siden da. Haha! Så nå er det virkelig påfyll med kaffe!

Har forresten også nettopp lagt ut en give away på snapchatten min, der dere kan vinne et helt gavesett fra The Body Shop. Kommer til å legge ut enda flere give awayer fremover, så følg med om du vil vinne litt beauty stæsj! Heter forresten stinablogg på snapchat, om du ikke allerede har lagt meg til! 

Nå skal jeg gjøre litt research på noen ting, også må jeg få ryddet walk in closet mitt. Overdriver faktisk ikke når jeg sier at jeg har 3 stappfulle IKEA poser med klær som har blitt vasket, som jeg må henge opp. Det kommer til å ta sin tid for å si det sånn. Ønsk meg lykke til! 

💙💙💙

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

13 kommentarer

Siste innlegg