Slik er mitt naturlige hår

reklame

Nå skal jeg snart til Susanne for å sette på nytt tape extensions. Er seriøst år og dag siden jeg har fikset på håret mitt hos henne, så det er på høy tid at det blir gjort noe med. Jeg skulle egentlig vært hos henne for sånn 3-4 uker siden, men så var jeg litt treg med diverse ting, også reiste hun på roadtrip til USA (lucky girl!!), så da har vi ikke rukket før nå. 

Dere kan jo tenke dere hvor mye festene hadde vokst ut, med tanke på at jeg gikk 3-4 uker over tiden. Omg, har virkelig blitt gal av håret mitt den siste tiden. Blæh! Så i dag gleder jeg meg utrolig til å få helt mørkt, langt, tykt og fresht hår igjen. Det skal bli digg!!

Snakker vi photobomb??

Genser – HER

 

Tenkte å vise dere hvordan mitt naturlige hår ser ut nå. Susanne skal stusse det litt etterpå, så de tynne fjonene nederst blir fjernet. Forhåpentligvis vokser det litt fortere fremover siden vi fjerner det slitte. Selv om det kommer aldri til å bli så langt at jeg går all natural. Det er grenser for hva man kan ønske seg her i livet. Hahaha! 

Har en venninne som har seriøst like langt hår som mitt når mitt er fake, bare at hennes er naturlig. Må innrømme at jeg er rimelig misunnelig på det håret for å si det sånn! Vippene hennes er også sykt lange! Er noen som bare har det altså! Jeg derimot. Jeg har hverken vipper, negler eller hår. Enda godt jeg har mulighet til å fikse på det da. Hahaha! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

30 kommentarer
    1. Håret ditt er helt nydelig , synest du kler både langt og kort hår ! :)) Hahha ja jeg har også noen venninner som har så fint og langt hår 😀

    2. Kunne du tenkt deg å heller beholde det naturlig en stund? Ikke at det er noe galt med extentions😊 Skal selv klippe meg kort snart, og farge det😃

    3. Hei!
      Dette har ikke noe med det her innlegget å gjøre, men jeg lurte på om du kunne lage en rewiew(oppsummering) av det nye canon cameraet ditt etter du har fått testet det ut? Jeg har også hørt mye bra om det canon cameraet som du har kjøpt, men er fortsatt litt usikker. Klem<3

    4. Mye penere med kortere hår! Synes du skal begynne å gå sånn!
      Du ser faktisk ut som du er 24 år og ikke 19 år da😂😂

    5. Du passer den lengden sinnsykt bra! Hadde du satt i extensions i den lengden hadde det vært perfekt <3

    6. Dette er litt ekkelt, men sånn kan håret ditt vokse 2 cm på 1 time, det gir også håret dit næring ( men ikke gjør det mere en 1 gang i måneden, for mye næring er ikke bra)
      1. Bland 2 egg og 4 spiseskjeer matolje / olivenolje
      2. Spre det rundt i håret og maser det i 10 min ( musikk kan få tiden til å gå )
      3. Sett en plastpose rundt håret og la den være der en time
      4. vask håret ditt som normalt med såpe
      5. ta 2 spiseskjeer med flytende kokosnøtt olje og maser det inn i håret og sett en plastpose over det, la posen være der over natten.
      Google på yotobe : how to get long hair fast. Da får du en litt bedre forklaring osv. 😂😂👍
      Det er litt ekkelt å gni olje og egg inn i håret sitt, men det funker 👍😂😂❤️
      Men jeg synes håret ditt også er fint som det er nå. 🙂

    7. hvorfor ikke bare prøve å gå med ditt naturlige hår en liten periode ? istedenfor å ha på fake med en gang. er som du får panikk:P ditt naturlige er ikke kort engang. du passer mye bedre kort er min mening. Men selvfølelig gjør som du vil:)

    8. Jeg synes du har kjempefint hår 🙂 kan du lage en sånn “en dag i mitt liv”-type video igjen? 😀

    9. Jeg synes du var veldig vakker med det naturlige håret 😊 Men det viktigst er at du er fornøyd😊

    10. Du er så fin med den hårlengden, det får deg til å se litt eldre ut. Men du er jo fin uansett hva det skulle være

    11. Vil venninen din ha fler kunder? Jeg er på utkikk etter noen som kan sette på tape ca hver 2.mnd. Bor i Sandefjord

    12. Noreg women are beautiful ! (i will never understand nynorsk….säger det som syd svensk….)
      Brunetter/svarthåriga kvinnor är det finaste som finns !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg