Uken som gikk #24 – Skal vi ha barn? Tabber, Opptur +++

Ukens tanke
– Jeg har virkelig innsett at jeg har et helt merkelig tidsperspektiv. Merket det ekstra godt når jeg skulle gå igjennom denne uken. Da tenkte jeg bare; er ikke dette sånn 3 uker siden?? Når jeg gjør noe føler jeg at det er så langt unna med en gang det er gjort, og det er skikkelig rart. Vet ikke helt hvordan jeg kan fikse så jeg får et mer normalt tidsperspektiv. For det er jo ikke helt sunt å tenke at man ikke har funnet på noe på sånn 3 uker, også har man egentlig gjort masse for bare noen dager siden. Hmm.. Merkelige greier egentlig! Godt jeg har en blogg som gjør at jeg i det minste skriver en dagbok, så jeg ikke blir helt surrete. Haha! 

Ukens innkjøp
– Denne uken kjøpte jeg meg et nytt kamera. Så langt er jeg veldig fornøyd med det! Syns det tar veldig fine bilder, og filmer veldig bra. Men har ikke fått testet det ut godt nok til å vite 100% om jeg liker det eller ikke. Hehe! Kameraet er forresten Canon G7X.

Ukens mest leste innlegg
– Innlegget om vi skal ha barn og at jeg godt kunne tenke meg å ta ut egg for å fryse ned da jeg blir 27 år ble ukens mest leste innlegg. Det ble en del kommentarer for og imot mine meninger, og det syns jeg er helt greit. Man skal få lov å ha sine egne meninger om dette med barn og reproduksjon. Hehe! 

 

Ukens tabbe 
– Dere så kanskje hvordan det gikk da Per Fredrik fikset grinder på verandaen? Chloe løp rett igjennom. Stakkars Per Fredrik som hadde brukt så lang tid på de! Hele videoen om det kan du se under. Heldigvis ble det lettere å fikse enn vi hadde trodd, så det var jo veldig bra! Hehe! 

 

Ukens matopplevelse
– 50 talls café blandet med superkoselig bakgård ble virkelig denne ukens matopplevelse. Maten var faktisk supergod, og dit skal jeg uten tvil tilbake!


Akkurat nå
– Nå sitter jeg med masse hårkur i håret, og prøver å gi det så mye som mulig pleie før jeg skal farge det, og sette på nytt tape extensions i morgen. Jeg tar hårkur veldig ofte, men da er det kun i endene på håret, på grunn av tape festene så kan jeg ikke ta i hodebunnen. Så da må jeg virkelig bruke hårkur mens jeg kan! 

 

Ukens opptur 
– På mandag var jeg på grilling hos tanten min, og der var kusinen min. Hun var hjemme fra England en tur, og jeg har ikke sett henne på et helt år, så det var utrolig koselig å være med henne igjen. Så det var uten tvil ukens opptur! 

 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

5 kommentarer
    1. Hvordan tar du ut tape extensions. Sliter det på det ekte håret? Nor man setter på og av tape extensions

    2. Hei Stina!
      Ser ut som du har kost deg! Jeg har faktisk hvert der flere ganger hvert år jeg er i Sandefjord. Det er kjempe koselig der. Har du smakt isen? Kjempe god! Det er en av de koseligste resturant/café. 🙂
      Fra M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg