Ukens spørsmål #167

Savner du å bo i Oslo?
– Ja og nei. Jeg savner veldig det at det skjer ting og utvalget av ting å gjøre. I Oslo er det jo veldig mange steder man kan shoppe, spise ute, besøke osv. Mens i Sandefjord er det veldig begrenset utvalg av ting å gjøre og oppleve. Her er det store plusset at vi har et veldig stort og fint hus da. 

 

Når ble du og Per Fredrik kjærester?
– 12 september 2015. Så vi har snart vært sammen i 2 fantastiske år. 

Har du tenkt til å begynne med engelske videoer og engelsk blogg?
– Nei. Jeg testet ut det å lage videoer på engelsk et par ganger, men fant fort ut at det ikke var noe for meg eller seerne mine. Jeg liker veldig godt å holde meg til det norske publikummet, og det er jo derfor jeg til og med kun skriver på norsk på Instagram.

Har du noen fremtidige mål innenfor bloggen fremover?
– Blogge mer, og alltid blogge hver dag. Også vil jeg begynne å legge ut flere videoer på YouTube igjen. Rett og slett; produsere mer innhold. Hehe! Apropo; om dere har noen ønsker / ideer til ting dere vil at jeg skal blogge / lage video om, er det bare å skrive det i kommentarfeltet. 

 

Har du noen gang tenkt til å klippe håret ditt kortere?
– Ja, jeg har jo tenkt på det. I morgen skal jeg sette på nytt hair extensions, så for morro skyld klippet jeg håret jeg har på nå mye kortere. Helt ærlig; jeg fikk panikk. Jeg hadde aldri klart å hatt det noe kortere enn jeg har det nå. Langt hår er en stor del av meg, og jeg føler meg finest med langt hår. Vet jo at veldig mange liker å prakke på meg sine meninger om at håret mitt er for langt, men de er jeg bare så lei av å høre på! La folk få gjøre som de vil 🙂

Jeg prøvde å følge deg på instagram, men det står at du har blokkert meg? 
– Da er det nok fordi du enten har slengt dritt i kommentarfeltet eller så har du lagt igjen spamkommentarer. Jeg godtar ikke slikt, så jeg blokkerer alltid folk som slenger dritt eller legger igjen typ “first” kommentarer. Kanskje litt strengt, men sånn passer det best for min del.

 

Røyter Chloe mye?
– JA! Jeg blir helt gal jeg! Vet ikke om det er sesongen som gjør det, eller hva det er, men hun røyter ut av en annen verden. Om jeg klemmer henne når jeg har på en svart tskjorte, er den helt hvit etterpå for å si det sånn! 

Hvor gammel er du?
– Jeg er 24, altså 1993 modell. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

35 kommentarer
    1. Siden du er en blogger, hva slags utdannelse har du?
      Hvor mange år gikk du på skolen? + videregående?
      Hadde du gode karakterer? Kan du være 100% ærlig ?

    2. For langt hår? Whaat? Håret ditt er nydelig – selv om det ikke er ekte 😉 du kler det som bare rakkern!

    3. Hadde vært artig om du hadde laget en scary true story time video eller noe i den dur. Lage en litt creepy video, hvis du vil prøve noe annerledes.

    4. Jeg synes det er veldig spennende å se bilder av huset ditt. Harderoben, stuen, kontoret osv. Selv om du har vist det før, er det fortsatt gøy. Også liker jeg liste-innleggene dine 🙂

    5. Trenger hjelp! Er interessert i to gutter og snapper med begge to hele tiden. Men jeg har holdt på med begge to en veldig lang stund så føler at jeg må velge snart. La oss kalle dem Lucas og Mads. Mads er litt tilbakeholdene og vil helst holde det om oss hemmelig. Også er han veldig viktig på det med alder, siden jeg er to år yngere enn begge to. Men Lucas er litt mer på og vil at alle skal vite om oss, han bryr seg veldig lite om alder og sier at det ikke bryr han om jeg er like gammel som han eller om jeg er yngere. Har holdt på med Mads mye lenger enn Lucas men jeg er like glad i dem begge to. Hva skal jeg gjøre?

    6. Om du ikke gir Chloe det fra før av så prøv omega 3 olje/ sel olje i maten hennes 🙂 Min er 5 år nå og har ikke røytet en eneste gang siden han var rundt 1 år etter han begynte og få det hver dag 🙂

    7. Kan du lage yt video av hva du har på telefon (appene) eller sånn girl talk med ett nytt tema!❤️ Elsker bloggen/vlogene dine❤️

    8. Hei! Stina kan du lage en shoe collection video? Har så lyst til å se en fra deg! Og også kan du lage en morning routine og night routine?

    9. Du kan lage videoer om what I eat in a day, beauty hacks, hair hacks, vlogger (elsker forresten dine vlogger), sånn hacks video om sminke eller bare noen gode tips og triks.

    10. Du kan lage video om hvordan man kan bli sunnere eller bli sunn, treningsvideo eller sunne oppskrifter. Bare som et tips hvis du vil finne flere sunne oppskrifter så kan du søke på blogilates på youtube, jeg elsker å se hennes videoer + dine.

    11. Hadde vært morsomt om du kunne hatt mer sminkerelaterte innlegg/videoer! 🙂 Feks favoritter i hver sminkekategori(foundation, concealer, pudder osv), sminkelooks, produkter du anbefaler/ikke er fornøyd med osv! 🙂

    12. Hei! Har noen spørsmål om Chloe❤️
      Hvor gammel er hun??
      Kan hun gå uten bånd??
      Hvorfor valgte dere akkurat Chloe??
      Valgte dere navnet??

    13. Kan du ha en ny girltalk om gutter og forelskelse og hvordan man kan bli godt kjent med en gutt man nesten aldri har snakket med?<33 En storytime om en creepy hendelse hadde også vært veldig kult å se på!

    14. Hei, lurte på om du har vert inne på famous birthdays? Når jeg gikk inn og skjekket på deg stod det at du hadde bursdag 7februar, men har ikke du 5 februar? 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg