Det er så typisk Norge!!

I dag er det så typisk Norge som det går ann å få det utendørs. Det er kaldt, det regner og det er grått på himmelen. Sommeren i Norge er en spøk. Enda godt vi har skikkelig vinter med masse snø, og mange sommerdager med skikkelig sol så man kan bade. Eller, vent litt. Det har vi jo ikke lengre. Uæh! 

Okey, sorry for dårlig start på innlegget. Jeg måtte bare få ut litt frustrasjon. Noen dager får jeg så nok av været i Norge at halvparten hadde vært nok! Men da tar jeg heller regnværet som en unnskyldning for å dra og shoppe litt. Jeg har en del sminke jeg må kjøpe inn, og en del andre småting. Så da drar jeg like greit til Tønsberg en tur og handler litt!

Liker veldig godt kjøpesenteret de har der. Der er det skikkelig godt utvalg og man får tak i alt man enn måtte virkelig trenge. Altså, det er jo en del ting jeg skulle ønske de hadde, som de ikke har. Men det er nesten bare Oslo som har alt, tror jeg. Så jeg kan ikke klage. Hehe!

I dag er det supercomfy klesstil på meg. Jeans, converse og en god genser er perfekt når jeg skal ut og handle litt! Solbrillene er forresten kun fordi jeg liker å bruke de for å holde håret unna ansiktet mitt. Det er jo lov å håpe at det blir sol. Meeeen. Det tror jeg vi skal se langt etter! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

10 kommentarer
    1. Enig med deg i at det er veldig irriterende at vi ikke har sikkelige vintere og skikkelige sommere lenger. Det er også veldig færlt å tenke på at grunnen til det er global oppvarming og klimaendringer.

    2. Norway weather sounds very much like South Dakota weather. Temperatures range from 100 degrees Fahrenheit in the Summer, to -25 degrees Fahrenheit in the Winter.

    3. Omg. Det betyr at jeg var kun noen få meter fra deg. Var også på Farmanstredet idag (Hvis du var der)

    4. Tror ikke shoppingen din hjelper til at været blir finere da. Jeg mener ikke at en person kan skape global oppvarming, men om alle sammen hadde tenkt litt mer på miljøet hadde det hjelpe. Og overforbruk er et stort problem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg