Øverst på ønskelisten

Vet dere hva som står øverst på ønskelisten min akkurat nå? Et ganske vanvittig kjøp.. Nemlig en veske til 17’000,- kr. Jeg har blitt helt forelsket i Gucci sin Marmont skulderveske som er lysrosa med gulldetaljer. Altså. Den er bare så utrolig fin! For meg som elsker rosa er den jo helt perfekt!

Altså, hvor sykt fin er den ikke?? Men å kjøpe en veske til 17’000,- kr er jo ganske vanvittig. Jeg kan godt kjøpe en til rundt 5000,- kr, uten å tenke så veldig mye over det. Men å kjøpe en til 3x så mye, er noe jeg er usikker på om jeg vil gjøre. Hmm… Jeg tenker å sette meg et skikkelig stort jobbmål som er vanskelig å nå, også kan jeg ha vesken som belønning. Det syns jeg selv er veldig innafor i alle fall!

Jeg syns jo det blir litt for dumt å bare kjøpe en så dyr veske, kun for å kjøpe den. Selv syns jeg det er greit hvis den er en belønning for noe. Sånn som en venninne av meg fikk en veldig dyr veske etter at hun hadde fullført utdanningen sin, og da syns jeg egentlig det bare var innafor. Hadde hun fått den ut av det blå derimot, hadde jeg syntes at det var litt rart. Men det er nå bare meg!

 

Hva er deres tanker rundt dyre vesker? 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

23 kommentarer
    1. Treat yo self gurl <3
      Nei men serr. Du vet jeg elsker vesker selv! Og hvis man selv føler at det er noe man kan ha rom for i økonomien, ja da sier jeg bare go for it! 🙂 noen bruker ting på andre ting som snus, røyk og kanskje andre "luksusvarer, da er en veske like så bra synes jeg! 🙂

    2. Det er smak og behag.. Jeg synes det er innafor hvis det er noe du selv har lyst til og kanskje har spart til, eller eventulet unne deg, som du nevner her! jeg kjøpte akkurat en Mulberry til 10.000kr og den kjøpte jeg som belønning da jeg fikk god karakter på en eksamen.. hadde også ønsket meg vesken i ca 6 år.. Jeg sier, GO FOR IT GURL!!
      god helg!

    3. Veldig fin veske😍 men jeg kunne ikke ha tenkt meg å bruke så mye penger på en veske. 🙂 den var veldig fin

    4. Stina GO FOR IT du lever bare en gang😆😆😆😆Ok det første var litt tull men mener det litt men også på det med belønning

    5. Jeg ville heller kjøpt én veske til 17000 som jeg virkelig ønsket meg enn 3 vesker til 5000 som jeg syns var ganske fine! Jeg kjøpte selv flere vesker i “mellomprisklassen” som jeg aldri var 100% fornøyd med. Så gikk jeg over til å heller kjøpe dyre vesker en gang innimellom (som jeg hadde ønsket meg lenge), det gav meg mer 🙂

    6. Veldig fin veske, men selv om jeg hadde hatt mye penger, så syns jeg 17.000 for ei veske er alt for mye penger. Tenk den sydenturen du kunne fått heller 😉 Syns 5000 for ei veske også er dyrt.
      Kjøper jeg vesker, så pleier di som regel å koste alt fra 300 og ikke over 500 kr.

    7. Jeg synes også du burde kjøpe den som en belønning, men jeg personlig liker ikke så dyre vesker eks Michael Korse når du kan kjøpe en nesten lik på hm til 100 kr.

    8. Jeg hadde nok aldri kjøpt meg en veske til så mye bare for å kjøpe den, ville heller som du selv sier kjøpt den som belønning for noe.
      Men jeg er utrulig glad i vesker men bruker dem typ 2 ganger også bruker jeg dem liksom ikke mer, så jeg hadde nok ikke kjøpt den uansett, å nå som jeg har en datter på bare 7 mnd, bruker jeg stellevesken hennes som veske, har alt hun trenger også har jeg ett lite rom i den hvor jeg har nøkler telefon osv 🙂 Det er mer enn nok 🙂

    9. Altså… en veske til 14000? Tenk om den blir stjelt da? Hva gjør du da? Det er 14000 rett ut vinduet!
      Etter min mening så er det GALSKAP!

    10. Mange er imot dette fordi de kanskje tjener 17.000 på en måned så det er hele månedslønna dems, og det er veldig forståelig. Men nå har du pengene og jobber som en helt, synes du skal unne deg den! Kos deg, babe- vesken hadde kledd deg😍

    11. Tror ikke at folk som kjøper dyre vesker bare for å kjøpe dem. Foreksempel Martine Lunde kjøpte en dyr veske i London, men det var jo fordi hun hadde spart til den lenge. Men det er rett det du sier at det er en fin ting å belønne seg med:)

    12. synst du kan kjøpe den som belønning for noe:) det er jo dine penger, og du som bestemmer. og vist det er noe du kommer til å bruke mye osv, er det jo absolutt verdt det, selv om 17.000 er litt mye. Og det er jo bedre enn å kjøpe mange vesker som er litt billiger da, men som du ikke er helt fornøyd med

    13. I say go for it! Trenger da ikke ha en kjempe stor grunn til alt i livet, hehe 🙂 Så lenge man har penger til det, så kan man jo bare kjøre på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg