40’000,- kr for kamera!

Så langt i år har jeg virkelig hatt et “kamera-år”. Jeg har lett igjennom så mange kameraer i jakten etter det perfekte kameraet. Gud vet hvor mange forskjellige youtube filmer, blogginnlegg og alt jeg har sett igjennom for å finne et kamera som er riktig for meg. 

Det har mildt sagt vært vanskelig. Å finne et kamera som jeg faktisk gidder å ta med meg rundt, men som også gir god kvalitet er ikke bare-bare. Jeg har jo kjøpt 3 forskjellige kameraer i år, en drone, noen linser og en del ekstra utstyr til kameraene. Til den nette sum av 40’000,- kr. Uæh, får nesten litt småpanikk når jeg ser den svimlende summen. 

Det siste kameraet kjøpte jeg for bare noen dager siden. Jeg har hørt så mye bra om det. Store vloggere og bloggere rundt i verden bruker det, men hver gang jeg har prøvd å kjøpe det har det vært utsolgt. Har lett etter det helt siden desember!! Men jeg har ikke fått tak i det før nå. Kameraet er forresten Canon G7X Mark2. 

Gjett om jeg gleder meg helt vilt til å virkelig teste det ut, og se om det er verdt all “hypen”, eller om det er like blæh som alle andre kameraer. Om det er bra, kommer jeg i alle fall til å selge en del av de andre kameraene mine.

For nå har jeg 11 kameraer.. Så det er jo ikke helt nødvendig akkurat.. Hehe! Godt jeg kan skylde på at det er jobben min, som er grunnen til at jeg har så mange kameraer. Omg. 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

5 kommentarer
    1. Wæh, og jeg følte at jeg hadde for mange kameraer for noen måneder siden da jeg hadde 4 – 5 kameraer. Solgte 2 av de og 1 fikk samboeren min så nå har jeg “bare” to. 😛

    2. En nydelig blogg du har <3
      Og ett fint kamera trur jeg er nøtt til kjøpe det jeg og, solgt speilrefleks kamera mitt får jeg ville ha ett mindre slik jeg kan ha det meg overalt, trur jeg funnet kamera jeg også vill ha 😀

    3. 11 kameraer er jo sykt uansett da. Kanskje en profesjonell fotograf kunne rettferdiggjort det, men selv da er det drøyt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg