12 favoritt sommer-sanger!

Nå er det sommer, og hva er vel ikke bedre med litt sommermusikk? Musikk som du kan høre på før du drar ut med venninner, på fest, eller bare mens du tar deg en drink ved bassenget. Her er 12 av mine favoritt sommersanger denne sesongen! 

Så dette var noen av mine favoritter denne sommeren. Alle har litt fest stemning over seg, og det er jo virkelig det jeg liker. Jeg elsker musikk man kan danse til, og bli i godt humør av! Har også laget en hel spilleliste HER med enda flere sommersanger om dere vil høre på Spotify. 

Hvilken er din favoritt sommersang?

 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

8 kommentarer
    1. Min favoritt sang er somtimes by ariana grande💖 Elsker dine sanger! Nå fikk jeg mye gode ideer til å høre på💖

    2. Your list of songs is all blacked out? Maybe there is a copyright problem between Norway and the U.S.A? It makes me think a couple songs though. “Back In Black, ” AC/DC and “Paint It Black,” Rolling Stones. 🙂

    3. Hva het den sangen du la ut på snapchat for ikke så veldig lenge siden? Du skrev at du har hatt helt dilla på den sangen, også filmet du Chloe ute på verandean tror jeg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg