7 fun facts om oss!

Nå er det snart 2 år siden Per Fredrik og jeg ble sammen. Vi har gjort veldig mye på den tiden, og har kjøpt både hus og hund sammen. Vi er med hverandre nesten hele tiden, og har fått en del vaner som par, som jeg nå skal avsløre for dere!

Liker å reise mye – Vi har allerede reist til Stavanger, Østerrike, Tyskland, England, Roma, Gran Canaria x2, Gøteborg og København på den tiden vi har vært sammen. Så det er ingen tvil om at vi er glade i å reise! 

 

Snakker med Chloe stemme – Haha, denne er litt rar og veldig søt. Chloe er jo bare en hund, så hun kan jo ikke snakke, men ofte later vi som vi har stemmen hennes og snakker til den andre. Jeg kan for eksempel late som at jeg er Chloe også snakker “chloe” til pappen sin. Haha, veldig rart, men også morsomt! 

 

Vi har hvert vårt bad – Da vi bestemte oss for å kjøpe hus sammen var vi veldig nøye på at vi skulle ha hvert vårt bad. Det er jo så kjipt å måtte vente på at den andre skal dusje. Også er det veldig greit å kunne gå på hver sin do. Heheee! 

Lydisolert – Siden vi begge jobber hjemmefra var vi veldig nøye med å lage hver vår sone, og ha lydisolering mellom disse to. Tror vi begge hadde blitt litt gale om vi skulle jobbet oppå hverandre hele tiden. Det hadde ikke fungert i lengden. 

 

Jeg elsker sol, og PF elsker regn. Så en av oss er alltid fornøyd! Per Fredrik er så glad i regn at hver gang jeg ser det regner ute sier jeg ifra til han med en eneste gang. Haha! 

Spiser middag sent – Vi begge elsker å jobbe mye, og derfor blir det som regel til at vi starter med å lage middag i 21 tiden, så det blir ofte veldig sen middag. Men det passer veldig bra for oss begge! Tror aldri jeg kunne spist middag kl 17 og sagt meg ferdig med jobb og sånt for dagen ved den tiden. 

 

Vi har det utrolig morsomt sammen – Man skulle nesten trodd at Per Fredrik var komiker for han er alltid så morsom! Han kommer med den ene morsomme glosen etter den andre! Vi tuller virkelig med alt hele tiden, og jeg tror aldri har hatt en eneste dag sammen der ingen av oss har fått latterkrampe!

 

❤️

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

11 kommentarer
    1. Dere er så søte sammen💖 Elsker deg♡ Kan du plis ha en koppe collection! Vet det er rert men du har så mange fine😂😍

    2. ja det med chloe tror jeg er veldig normalt med generelt husdyr, for sånn er det her også :p
      Det høres ut som dere har det helt perfekt sammen og passer hverandre bra <3

    3. Dere er så fine sammen <3. Haha jeg måtte le veldig for meg selv når jeg leste det med Chloe stemme, for jeg gjør det selv med mine små hunder, godt å se at det er flere som gjør det XD <3. Ha en finfin kveld :).

    4. Ha ha- jeg snakker med dyrene mine og så svarer jeg for de med den “stemmen” jeg trur de har. Og noen ganger hvis jeg syns noen er teite finner jeg frem “dyrestemmen” og later som om det er dyrene som syns de er teite- da er jo jeg snill som ikke sier noe. Ha ha… Snakk om å være rare 😛
      Ellers virker dere som et flott par altså <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg