3 TV-program jeg aldri ville vært med på!

Ofte får jeg spørsmål av dere som leser bloggen min, om jeg kunne tenkt meg å være med på diverse tv-programmer. Det er jo noen programmer jeg gjerne kunne tenkt meg å være med på, også er det de jeg virkelig ikke kunne tenkt meg å være med på. Førstnevnte kan vi snakke om en annen gang, men sistnevnte vil jeg snakke om nå! 

For det er jo noen tv program som jeg virkelig ikke kunne tenkt meg å være med på, nesten uansett hva jeg fikk betalt for det. Flere av programmene hadde jeg måttet være borte fra Per Fredrik, Chloe og bloggen lenge, og det er jo helt uaktuelt. Men hvis man ser bort ifra de tingene, er det jo enda mer som gjør at jeg ville sagt nei, og her er de grunnene! 

 

Paradise Hotel – Å være på en ferie der man ligger og soler seg hele dagen mens man fester med folk man blir kjent med høres jo egentlig veldig gøy ut. Meeeen, å skulle bli filmet 24/7 er ikke noe for meg. Tenk så mye rart de filmer! For ikke å snakke om at folk gjør så mye sjuke ting inne på hotellet der at halvparten hadde vært nok. For ikke å snakke om dramaet. Nei, uffameg. Det hadde ikke vært noe for meg! 

Farmen – Å leve på en bondegård som man var på 1800 tallet hadde jeg aldri taklet. Jeg er jo livredd for alle dyr som er større enn en medium hund. Så alt av hester, kuer, griser, sauer er jeg livredd for! Også får man jo ikke sminke seg eller noe som helst der inne. Usj! Det er ikke noe for meg altså! 

Skal vi danse – Denne kommer kanskje som en liten overraskelse for dere, siden Per Fredrik har vært med på det programmet. Men det er egentlig akkurat derfor jeg ikke ville vært med. Rett og slett fordi jeg fikk se hvor ekstremt mye hard trening som ligger bak hver sending. Jeg er jo veldig glad i å trene, men å danse 5-10 timer hver eneste dag i flere uker i strekk hadde aldri kroppen min taklet. For ikke å snakke om alle dansene man måtte lært seg. Uff, jeg hadde sikkert tabbet meg ut totalt hele tiden, og røket ut etter første episode. Haha! 

Hvilke tv program kunne du aldri tenkt deg å være med på?

💗

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

16 kommentarer
    1. “Og så får man jo ikke sminke seg eller noe som helst der inne” Hahah fyy faen, du er så dum og overfladisk at det er pinlig!

    2. Paradise hotell er jeg helt enig med- kunne aldri i livet vært med på noe sånt!
      Farmen kunne jeg nok vurdert. Det ser gøy ut, men så er det mye bak kamera jeg ikke liker med programmet, så det spørs vel.
      Og jeg kan ikke danse what so ever- er så stiv og støl og totalt uten rytme, så jeg hadde ikke en gang blitt spurt 😛 ha ha.. Da hadde jeg nok heller måtte vurdere Paradise hotell 😛 ha ha..

    3. Lurer på om du kan ha en koppe collection😂 Vet det ikke er normalt men ser på noen av videoene dine at du har mange fine kopper😍😂💖

    4. Herregud så pen du er❤️ Virker som om du har det meste på stell, litt materialistiske ting må man kunne unne seg. Den øverste kommentaren var helt unødvendig. Folk er så bitre

    5. Er heller ikke keen på å bli filmet 24/7, jeg er glad i dyr men har ikke lyst å leve i fortiden og jeg er ikke så flink til å danse, så kan ikke tenke meg å bli med i noen av dem jeg heller.
      Kan du si litt om denne looken? Veldig pent og classy💗

    6. Jeg kunne godt tenkt meg å være med på farmen. Jeg søkte faktisk for noen år siden også, men kom ikke med da 🙂 kunne tenkt meg robinson også, derimot ville jeg aldri vært med på big brother eller paradise.

    7. Trodde luksusfellen sto blant disse tre. Ingen liker å ha lite penger slik at du trenger hjelp og hele Norge kan se d!(:

    8. Farmen-hadde ikke klart å leve uten ein mobol
      Skal vi danse-det samme som dun grunn
      Paradis hotell Danmark-for det e så mykje slåssing

    9. Kunne aldri vært med på disse tre programmene heller! Eller Fear Factory (hvis det i det hele tatt går enda), Ungkarn, Masterchef osv.. 😛

    10. Skam og paradise hotel-litt usikker men tror ikke det er noe for meg. Men farmen/farmen kjendis hadde kanskje vært morsomt bare det med å ikke ha mobil😨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg