Kveldens antrekk

reklame

Nå skal jeg straks i denne ukens 3. bursdag. Haha, dette har virkelig blitt litt av en bursdagsuke! I kveld skal bestemoren min feire 80 årsdagen sin med alle damene i familien. Det blir så koselig!

Det er helt rart å tenke at bestemor har blitt 80 år allerede. Hun er jo mer aktiv og på farta enn de fleste av oss som er unge. Det er en dame som holder seg ekstremt godt det! Hvis jeg er halvparten så sporty innen jeg er 70 år er jeg mer enn fornøyd. Hehe! 

Jumpsuit – Topshop  //  Sko – HER  //  Ring – Forever21  //  Solbriller – eBay  //  Veske – HER  

En annen ting som er veldig koselig er at kusinen min kommer hjem fra England på besøk i dag. Hun flyttet til England for et år siden, og jeg har ikke fått sett henne siden det.

Vi har jo alltid stått hverandre veldig nærme helt siden vi var bittesmå, og hun er alltid den jeg kan ringe uansett hva det er for noe. Så dere kan tenke dere hvor mye jeg har savnet henne det siste året! Gjett om jeg gleder meg til å se henne igjen!

Nå må jeg nesten runde av her, for nå skal jeg inn i bursdagen. Skal prøve å holde dere oppdatert på snapchat utover kvelden. Etterpå kommer forresten et morsomt innlegg om Chloe. Så det kan dere glede dere til!

💗

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg