For første gang på 2 år

I går var jeg i bursdag til Maria Kassandra. Jeg blogget jo kjapt om det i går, men nå vil jeg vise dere litt flere bilder og fortelle dere om resten av kvelden. Kvelden begynte hos Maria Kassandra med masse mat, kaker, åpning av presanger og jenteprat. Det er jo så koselig når man er i bursdager der det bare er jenter! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, må virkelig le av dette bildet! Når Maria Kassandra skulle blåse ut lysene på kaken satt bokstavelig talt alle og tok bilder av henne! Veldig gøy at det for en gangs skyld ikke bare er jeg som drar frem kameraet. Tihi! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Utover kvelden dro Isabelle og jeg ned til sentrum i Oslo og ut på byen. Vi startet på Lawo der vi møtte en gjeng venner. Blant annet Martine Lunde og kjæresten hennes, Alan Walker, og noen flere. Så det ble veldig gøy! Mer fra gårsdagen kan dere se på snapchat (stinablogg). Jeg har jo ikke vært på Lawo terrasse på sånn 2 år, så det var så skikkelig rart, men gøy å feste der igjen. Selv om jeg var helt edru i går, kjenner jeg at jeg er så sliten i dag. Så dagen i dag har vært mildt sagt helt rolig. Haha! 

💗

8 kommentarer
    1. Er du liksom venn med Martine Lunde og Aleksander? Tror ikke det. Og tviler sterkt på at du er venn med Alan Walker

    2. Anonym: Martine Lunde ble jeg kjent med da vi spilte inn en “det beste vorspielet” episode, og Alan har jeg møtt på Nordic Screens flere ganger 🙂 Kjæresten til Martine møtte jeg for første gang i går.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg