Bursdager hele uken!

Da er jeg klar for å dra på denne uken 2. bursdagsfeiring. Dette blir virkelig litt av en bursdagsuke. På lørdag skal jeg i bursdag til bestemoren min, som da blir den 3. bursdagen denne uken. I dag skal jeg i bursdag til Maria Kassandra, som er en blogg-venninne fra Oslo, som jeg har kjent veldig lenge, så det blir så koselig!  

Dagens antrekk ble favoritt olaskjørtet mitt med litt beige ved siden av. Det skjørtet kan jeg virkelig matche med nesten alt mulig! Det passer perfekt både til fest og hverdag, og dere har jo sett det mye på bloggen allerede, og det med god grunn! 

Øredobber – HERFRA  //  Skjørt – HER  //  Sko – HERFRA

Veske – HERFRA  //  Ring – Forever21  //  Genser – HER  //  Solbriller – HER  

Nå må jeg nesten runde av her, for nå er jeg snart fremme hos Maria Kassandra. Skal prøve å holde dere oppdatert på snapchat (stinablogg) utover kvelden! 
 

8 kommentarer
    1. Harregud eg må bare si at leppene dine he blitt så fine og naturlig!!! Kjempefint resultat!!! Kosa deg i bursdagen <4

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg