Jeg selger klærne mine!

Nå har jeg nettopp vært innom posten en tur og hentet litt pakker, og sendt noen pakker. Dere fikk kanskje med dere på snapchat at jeg har laget en konto på Tise der jeg selger klærne mine? Om ikke, kan dere sjekke ut profilen min på appen tise @stinablogg. Der har jeg allerede lagt ut en stor mengde klær, og jeg har fortsatt litt til som skal legges ut. 

Apropo snapchat, så tenkte jeg å vise dere litt fra snapchatten min den siste tiden. Jeg er jo mildt sagt veldig aktiv på snapchat, så til dere som ikke følger med der, eller ikke rekker å se alle snappene jeg legger ut, kan jeg jo vise dere litt av det jeg legger ut! 


Her går det mye i selfies, søte bilder av Chloe, morsomme videoer (som jeg dessverre ikke får lagt ut her), og bilder av Per Fredrik. Rett og slett en god blanding av hverdagen min! Legger også ut snap hver gang jeg har oppdatert bloggen, sånn at dere ser når jeg har blogget!

Om du ikke allerede har lagt meg til, så kan du jo gjøre det nå. Heter “stinablogg” der, haha, sjokk? Heter stinablogg seriøst overalt. Hahaha! 
 

6 kommentarer
    1. Appen kan ikke lastes ned for oss som bor i utlandet! Det var synd , for hadde sett frem til salget 🙂
      Mulig å legge bildene ut i et blogginnlegg så man kan få en preview? 🙂

    2. Hvordan holder du håret ditt fint gjennom sommeren når det blir bleket av sola? Har du hatt lyst hår før? Hvordan er din naturlige hårfarge?
      Er mørk blond naturlig, har stripet det blondt i alle år og nå har jeg lyst til å bli like mørk som deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg