Kjapp og enkel sommersalat!

Den siste tiden har jeg fått helt dilla på en salat som jeg fant på etter jeg ble litt Italia inspirert. Den er veldig kjapp og enkel å lage, og den er perfekt spesielt nå som det er sommer! I tillegg er den dødsgod! 

Det du trenger er:

✨ 50-70 gram ukokt fullkornspasta penne 

✨ En neve jordbær

✨ 1/2 honningmelon

✨ 3-4 skriver med parmaskinke

✨ 1/4 Basilikumplante 

✨ Cirka 20 gram parmesan 

✨ Cirka 20 gram pinjekjerner

✨ Balsamico krem

Gjør dette:

✨ Begynn med å koke pastaen.

✨ Mens pastaen koker skjærer du opp frukten og basilikumen (la et par topper med basilikum være igjen til pynt), og blander sammen i en bolle.

✨ Bruk et rivjern og riv litt parmesan og bland sammen med frukten. Ha oppi pinjekjerner og parmaskinke og bland sammen med resten.

✨ Når pastaen er ferdig med å koke skyller du den i kaldt vann til den er helt kald, deretter blander du den i salaten. 

✨ Anrett alt sammen på en tallerken og hell over tynne striper med balsamico krem og dander basilikumtoppene på toppen. 

Håper det smaker! 💗
 

7 kommentarer
    1. Beklager for min sterke reaksjon på negle innlegget isted. Har faktisk tenkt en del over den kommentaren og syns det var ganske ufin og teit av meg å publisere. Du er fin og reflektert vil jeg tro, Det er bare at du skriver så lite om andre ting enn dill dall. Jeg vet du kan bedre enn det. Føler du ikke du bør gjøre noe nyttig med denne bloggen?

    2. Hei Stina! 😁
      Hvor har du kjøpt de marmorbrikkene? Om d er marmor, så sykt fine! 😁
      Å kan du legge flere videoer på youtube av at du lager mat/drikke? Bli så motivert til å lage mat selv! Nydelig blogg foresten! 😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg