Det beste stedet å trene

I går dro Per Fredrik og jeg ut på en liten gåtur i Sandefjord. Jeg har jo ikke utforsket så altfor mye rundt her i Sandefjord, så jeg ville dra til et nytt sted. Det er et sted som heter “Bugården” som jeg har sett på Instagram. Haha, den stedstjenesten på Instagram der du kan se hva andre i samme by har lagt ut på mystory er genial! Så vi tok turen dit!

Det er jeg så glad for, fordi der var det virkelig helt idyllisk! Det er en runde man kan gå rundt en gigantisk andedam som bare er så fin. Gjett om jeg skal dra dit flere ganger på joggeturer i sommer! 



 



 

Hvor fint var det ikke her?

10 kommentarer
    1. Appropo trening, kunne du kanskje hatt en challange hvor man foreksempel kan trene 1-3 ganger i uka, jeg sliter litt med å komme igang med treningen ( spesielt siden det er sommerferie ) er vel ikke den eneste som gjør det kansje, 😁❤️🐶👑😍💪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg