Naturlig er ikke finest

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra litt beauty behandlinger. I dag har jeg tatt refill på både vipper og negler. Dere så kanskje den super lekre snappen på mystory’en min, der jeg viste neglene mine all natural?

Vel slike negler er ikke sommeren hotteste trend (i hope) hahaha! Syns det er så morsomt når folk bare “naturlig er finest”. Om man ser snappen min så ser man at naturlig virkelig ikke er finest, for å si det mildt. Haha! 

Skjørt – HER  //  Sko – HER  //  Solbriller – HER  //  Veske – HER  //  Genser – WOW  // Klokke – CMYK

I dag gikk jeg for lyserosa negler med glitter, dette har blitt en favoritt! Jeg elsker når de er så jentete og rosa. Også har jeg fått fylt på vippene mine, så de er skikkelig fyldige og fine nå.

Gud så glad jeg er for å bruke vippe extensions. Der sparer jeg veldig mye tid hver dag. Brukte (uten å overdrive) minst 20 minutter hver morgen på å sette på vipperemser tidligere. Glad jeg slipper det nå! 

Nå skal jeg straks avgårde til Hokksund. Pappaen min blir 58 år i dag, så det skal vi feire med grilling hjemme hos foreldrene mine. Det blir veldig koselig! 

 

 

Snapchat: stinablogg for å se mer av hverdagen min! 

37 kommentarer
    1. Slike ting som negler er ikke fint naturlig hos meg heller, for å si det slik.. gjør jo ingenting å freshe dem opp! Det er jo så fint. Kos deg masse hos foreldrene dine og gratulerer så mye til din pappa 🙂
      Kjempe flott antrekk 🙂

    2. Naturlig kan være veldig pent. Trenger ikke ha øyenvipper så lange at Man ser ut som en en draqueen eller kjempe lange negler for å være pen :p å mange som har lange velstelte negler uten å ha falske…

    3. Du har så sykt fine hverdagslige krøller! Kan du lage en video hvor du viser hvordan du lager de?😍

    4. Det som menes med naturlige negler er ikke hvordan neglene ser ut minuttet etter man har tatt av akrylnegler, men hvordan de er når de får “puste” fritt og vokse seg sterke. Når de har den naturlige rosafargen og fin hvit tupp. Det er fint det. Ikke lange “heksenegler” som er falske.
      Syns ellers du er flott og pen, og veldig smart. Du har liksom et ord for alt.

    5. Det kan jo være at andre personer syntes at naturlig er finest, men du syntes at det ikke er fint på deg! Det betyr ikke at du skal si at naturlig er ikke finest, for det finnes jo folk som liker å være naturlig! Dette er ikke hate, jeg sier min mening på en måte som det ikke nedsetter noen!

    6. Hva tenker du om at man faktisk kan ende opp uten vipper etter langvarig bruk av vippe extensions? Kansje ikke helt uten men de naturlige vippene blir utrolig korte og ødrlagte. Vippene kan også begynne å bøye seg nedover pga tyngden på extensionsen.

    7. på Snapchat innlegget ditt tok du bilde av neglene dine uten falske negler og skrev “sommerens hotteste look #natural ” …. og her skriver du at naturlig virkelig ikke er finest.. du må virkelig bestemme deg og du må virkelig tenke deg om LITT før du skriver noe på sosiale medier. Noe av det du skriver er faktisk ikke greit. FY FAEN

    8. neglene dine så jo bare sånn ut fordi du har hatt falske… virkelig naturlige negler ser jo helt ok ut??

    9. Jeg er ganske enig med deg. Naturlig er ikke det fineste fysisk, men jeg synes det er penest mentalt. Det å kunne gå som seg selv uten å være skamfull eller flau over å ikke gå med sminke (f.eks). Det å ha den tryggheten på seg selv, det er det vakreste å se for et annet menneske❤️

    10. Hei Stina! På inlegget “Grillkveld på st.hans!”, hvor kommer “krukkene” eller de glassbeholderne du hadde drikken fra? De med sånn tut😂 Glad i deg Stina❤️❤️

    11. Naturlig er finest. Falskt hår, falske vipper og falske negler… trenger ikke det med mindre man er drag queen.

    12. For å være helt ærlig er naturlig, ikke for lange negler/fransk manikyr mye finere enn lange ravnklør. Uhygienisk med så forferdelig lange negler også mener jeg da 🙂

    13. Nei du er kanskje ikke finest naturlig. Men det må vel være fordi du har tilpasset utseendet ditt å skulle se så kunstig ut som du gjør. Og det gjør du jævlig gjennomført i hvertfall!
      Men må virkelig påpeke at naturlig er mye, mye finere enn et sånt kunstig design-utseendet som du går for 😉

    14. Klart naturlig ikke er fint når du er vandt med å sette på fake negler. Dette er ingen bevis på at du/noen andre ikke har fine naturlig negler. Heller ikke så rart de så så jævlig ut når de er ny”slipt” og helt sikkert blitt ødelagt av alt limet. For en liten tid tilbake var du også helt i mot alt fake. Men skjønner så godt at de leppene dine måtte ha fillers, tenk så kjipt når tannkjøttet syns når du smiler. Verdensproblemer. Men takk for underholdningen – Jeg klikker meg gjerne inn her for at du skal få fortsette den fordummende hverdagen din.

    15. Helt enig med deg Stina! Er så lei av at alle bare : naturlig er finest, du må være deg selv hele tiden. Hva om naturlig ikke er finest og man har lyst til å føle seg fin. Hvis naturlig ikke er fint så må man jo ikke være naturlig. Neglene dine er nydelige har sykt lyst på slike selv, men tør ikke for forrige gang jeg hadde negler som det gikk alle bare å kommenterte det:(

    16. Har fine negler du da og der hadde du både filt og produkt igjen på neglene. Men er helt enig i at naturlig ikke alltid er finest 🙂 Hilsen utdannet negldesigner 😉

    17. Dine negler er kanskje ikke så fine naturlig men mine er absolutt ikke så verst. Dessuten liker jeg å kunne greie og ordne med ting uten å måtte være redd for å knekke de hele tiden. I tillegg vil jeg si det finnes viktigere ting å bruke penger på enn å lime plastikk på fingrene. Synes du har blitt så forferdelig overfladisk den siste perioden. Veldig synd overfor de unge leserne dine som nå løper til foreldrene og ber om en tusenlapp hver måned fordi de nå har lest at naturlig ikke er finest.. Ikke hate, bare ærlighet.

    18. Grunnen til at dine negler ikke er finest naturlig, som vi så på snappen er jo nettopp fordi du hadde ødelagt dem med lim. Og jo, naturlig er finest. Hvert fall for dem som står og ser ting fra utsiden.😉

    19. Naturlig kan være fint når man fikser og pusser på den. Så bilde av neglene dine på snapchat. Du hadde da nettopp tatt av de falske neglene, da ser de selvfølgelig ikke fine ut! 😉

    20. Tror dine naturlige også hadde vært fine om de ikke hadde sånn limrester eller hva du har igjen på de nå 🙂 Synes forma på de fake du har ser litt spesi ut. Hvordan ser dine naturlige vipper ut btw?

    21. Om neglene dine hadde fått “puste” tror jeg de hadde vært mye lengre! Jeg gikk med akryl-negler en stund altså de naturlige ble HELT ødelagte!

    22. Naturlige negler kan være utrolig fint, men det har jo så absolutt ikke du, så jeg skjønner hvorfor du setter på negler 😉

    23. Overfladisk. Du var så mye mer down to earth før, men du kommer til å ta dette som hat uansett. Naturlig er finest jo. Stakkars dagens generasjon. Alle ”skal” se ut som vandrende kloner. Trist (Håper du tar det som positiv kritikk) Men tviler litt. Likte deg før, men nå lever du i en boble. Du ser det bare ikke selv, men fra mitt og mange andre sitt perspektiv bør du ta det til deg, du vokser stort på det.

    24. Prøver du å si at vi som ikke har extension og falske negler ikke er pene? Er det den type rollemodell du vil være Stina?

    25. Er dette virkelig den rollemodellen du ønsker å være?
      Synes virkelig synd på de som faktisk ser opp til deg og tar slikt etter deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg